MotoGP Ινδιανάπολης 2011, ΕΔ1-2: Ο Ben Spies στο ρυθμό του Casey Stoner
Ο Αμερικανός της Yamaha κατάφερε να πλησιάσει τον Αυστραλό της Honda στα δύο δέκατα του δευτερολέπτου την πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών και δείχνει ικανός να διεκδικήσει τη δεύτερη φετινή του νίκη στον αγώνα της πατρίδας του.
Όπως συνηθίζει φέτος, ο Casey Stoner της Honda σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης μέρας ελεύθερων δοκιμών, ενόψει του 12ου φετινού αγώνα του MotoGP στην Ινδιανάπολη των Η.Π.Α. – όμως αυτή τη φορά ο Ben Spies της Yamaha κατάφερε να πλησιάσει τον Αυστραλό, στα περίπου δύο δέκατα του δευτερολέπτου.
Ο Αμερικανός ήταν ταχύτερος στην πρώτη περίοδο των δοκιμών και παρέμενε επικεφαλής και στη δεύτερη, μέχρι τα τελευταία λεπτά που ο Casey Stoner απάντησε με δύο πολύ γρήγορους γύρους.
Λίγο νωρίτερα ο Αυστραλός επικεφαλής του πρωταθλήματος είχε δύο πολύ περίεργα συμβάντα. Αρχικά παραλίγο να πατήσει έναν σκιούρο που διέσχιζε την πίστα, ενώ ένα γύρο αργότερα έχασε το εμπρός μέρος της Honda RC211V αλλά κατάφερε να μην πέσει, στηρίζοντας όλο το βάρος της στο δεξί του γόνατο!
Στη δεύτερη περίοδο, πάντως, οι χρόνοι έπεσαν σημαντικά – κατά περίπου δυόμισι δευτερόλεπτα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η νέα άσφαλτος που στρώθηκε στην αμερικανική πίστα αποκτούσε όλο και περισσότερη γόμα και πρόσφερε όλο και καλύτερη πρόσφυση.
Το θέμα των ελαστικών, πάντως, απασχόλησε πολύ τους αναβάτες. Ο Valentino Rossi, που είχε δύο εξόδους από την πίστα στη δεύτερη περίοδο, χωρίς να πέσει, χαρακτήρισε λανθασμένη την απόφαση της Bridgestone να επιλέξει τη σκληρή πίσω γόμα.
Ο Ιταλός της Ducati είπε: «Μίλησα με τη Bridgestone στο Mugello για να αλλάξει το ελαστικό εδώ, διότι η γόμα στο σκληρότερο ελαστικό είναι παντελώς ανούσια. Δεν το άλλαξε, συνεπώς πρέπει να τα καταφέρουμε με πέντε ή έξι ελαστικά σε όλο το τριήμερο».
Παράλληλα, ο «γιατρός» παραδέχθηκε ότι οι ρυθμίσεις που επέλεξε για τη Ducati GP11.1 στις ελεύθερες δοκιμές δεν απέδωσαν, διότι το μπροστινό μέρος δεν είχε ικανοποιητική πρόσφυση με αποτέλεσμα να είναι πολύ αργός στα φρένα και στην είσοδο της στροφής.
MOTOGP ΙΝΔΙΑΝΑΠΟΛΗΣ 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1
1. Spies (Yamaha) 1:43.260
2. Stoner (Honda) 1:43.552 +0.292
3. Edwards (Tech3 Yamaha) 1:43.574 +0.314
4. Simoncelli (Gresini Honda) 1:43.582 +0.322
5. Hayden (Ducati) 1:44.236 +0.976
6. Rossi (Ducati) 1:44.362 +1.102
7. Dovizioso (Honda) 1:44.551 +1.291
8. Barbera (Aspar Ducati) 1:45.026 +1.766
9. Lorenzo (Yamaha) 1:45.065 +1.805
10. Pedrosa (Honda) 1:45.192 +1.932
11. Bautista (Suzuki) 1:45.249 +1.898
12. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:45.368 +2.108
13. De Puniet (Pramac Ducati) 1:45.577 +2.317
14. Aoyama (Gresini Honda) 1:46.159 +2.899
15. Capirossi (Pramac Ducati) 1:46.484 +3.224
16. Abraham (Cardion Ducati) 1:46.643 +3.383
17. Elias (LCR Honda) 1:47.507 +4.247
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Stoner (Honda) 1:40.724
2. Spies (Yamaha) 1:40.918 +0.194
3. Pedrosa (Honda) 1:41.205 +0.481
4. Lorenzo (Yamaha) 1:41.461 +0.737
5. Dovizioso (Honda) 1:41.536 +0.812
6. Edwards (Tech3 Yamaha) 1:41.699 +0.975
7. Simoncelli (Gresini Honda) 1:41.742 +1.018
8. Hayden (Ducati) 1:41.789 +1.065
9. Bautista (Suzuki) 1:42.231 +1.507
10. De Puniet (Pramac Ducati) 1:42.339 +1.615
11. Rossi (Ducati) 1:42.405 +1.681
12. Aoyama (Gresini Honda) 1:42.673 +1.949
13. Barbera (Aspar Ducati) 1:42.920 +2.196
14. Capirossi (Pramac Ducati) 1:43.034 +2.310
15. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:43.085 +2.361
16. Elias (LCR Honda) 1:43.230 +2.506
17. Abraham (Cardion Ducati) 1:43.528 +2.804
auto.in.gr
- Πρωτιά της Κρήτης στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2025
- Άι Βασίλης από τα Temu – Γιατί ο «ανένδοτος» της ΕΕ κατά των εισαγωγών από κινέζικες πλατφόρμες μπάζει νερά
- Μαξίμου: Τα παίζει όλα για όλα στον κοινωνικό αυτοματισμό κατά των αγροτών, πασχίζει να επαναφέρει «Μητσοτάκης ή χάος» και «θετική ατζέντα»
- «Η Κρουζ Αζούλ θέλει 10 εκατ. ευρώ για τον Γιακουμάκη»
- «Δεν υπάρχει γυρισμός»: Οι γυναίκες του Ιράν είναι αποφασισμένες να πετάξουν τη μαντίλα
- Χαρδαλιάς: Τα Χριστούγεννα να φέρουν φως στα σπίτια και στις καρδιές μας


