Όπως συνηθίζει φέτος, ο Casey Stoner της Honda σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης μέρας ελεύθερων δοκιμών, ενόψει του 12ου φετινού αγώνα του MotoGP στην Ινδιανάπολη των Η.Π.Α. – όμως αυτή τη φορά ο Ben Spies της Yamaha κατάφερε να πλησιάσει τον Αυστραλό, στα περίπου δύο δέκατα του δευτερολέπτου.

Ο Αμερικανός ήταν ταχύτερος στην πρώτη περίοδο των δοκιμών και παρέμενε επικεφαλής και στη δεύτερη, μέχρι τα τελευταία λεπτά που ο Casey Stoner απάντησε με δύο πολύ γρήγορους γύρους.

Λίγο νωρίτερα ο Αυστραλός επικεφαλής του πρωταθλήματος είχε δύο πολύ περίεργα συμβάντα. Αρχικά παραλίγο να πατήσει έναν σκιούρο που διέσχιζε την πίστα, ενώ ένα γύρο αργότερα έχασε το εμπρός μέρος της Honda RC211V αλλά κατάφερε να μην πέσει, στηρίζοντας όλο το βάρος της στο δεξί του γόνατο!

Στη δεύτερη περίοδο, πάντως, οι χρόνοι έπεσαν σημαντικά – κατά περίπου δυόμισι δευτερόλεπτα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η νέα άσφαλτος που στρώθηκε στην αμερικανική πίστα αποκτούσε όλο και περισσότερη γόμα και πρόσφερε όλο και καλύτερη πρόσφυση.

Το θέμα των ελαστικών, πάντως, απασχόλησε πολύ τους αναβάτες. Ο Valentino Rossi, που είχε δύο εξόδους από την πίστα στη δεύτερη περίοδο, χωρίς να πέσει, χαρακτήρισε λανθασμένη την απόφαση της Bridgestone να επιλέξει τη σκληρή πίσω γόμα.

Ο Ιταλός της Ducati είπε: «Μίλησα με τη Bridgestone στο Mugello για να αλλάξει το ελαστικό εδώ, διότι η γόμα στο σκληρότερο ελαστικό είναι παντελώς ανούσια. Δεν το άλλαξε, συνεπώς πρέπει να τα καταφέρουμε με πέντε ή έξι ελαστικά σε όλο το τριήμερο».

Παράλληλα, ο «γιατρός» παραδέχθηκε ότι οι ρυθμίσεις που επέλεξε για τη Ducati GP11.1 στις ελεύθερες δοκιμές δεν απέδωσαν, διότι το μπροστινό μέρος δεν είχε ικανοποιητική πρόσφυση με αποτέλεσμα να είναι πολύ αργός στα φρένα και στην είσοδο της στροφής.

MOTOGP ΙΝΔΙΑΝΑΠΟΛΗΣ 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

1. Spies (Yamaha) 1:43.260
2. Stoner (Honda) 1:43.552 +0.292
3. Edwards (Tech3 Yamaha) 1:43.574 +0.314
4. Simoncelli (Gresini Honda) 1:43.582 +0.322
5. Hayden (Ducati) 1:44.236 +0.976
6. Rossi (Ducati) 1:44.362 +1.102
7. Dovizioso (Honda) 1:44.551 +1.291
8. Barbera (Aspar Ducati) 1:45.026 +1.766
9. Lorenzo (Yamaha) 1:45.065 +1.805
10. Pedrosa (Honda) 1:45.192 +1.932
11. Bautista (Suzuki) 1:45.249 +1.898
12. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:45.368 +2.108
13. De Puniet (Pramac Ducati) 1:45.577 +2.317
14. Aoyama (Gresini Honda) 1:46.159 +2.899
15. Capirossi (Pramac Ducati) 1:46.484 +3.224
16. Abraham (Cardion Ducati) 1:46.643 +3.383
17. Elias (LCR Honda) 1:47.507 +4.247

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Stoner (Honda) 1:40.724
2. Spies (Yamaha) 1:40.918 +0.194
3. Pedrosa (Honda) 1:41.205 +0.481
4. Lorenzo (Yamaha) 1:41.461 +0.737
5. Dovizioso (Honda) 1:41.536 +0.812
6. Edwards (Tech3 Yamaha) 1:41.699 +0.975
7. Simoncelli (Gresini Honda) 1:41.742 +1.018
8. Hayden (Ducati) 1:41.789 +1.065
9. Bautista (Suzuki) 1:42.231 +1.507
10. De Puniet (Pramac Ducati) 1:42.339 +1.615
11. Rossi (Ducati) 1:42.405 +1.681
12. Aoyama (Gresini Honda) 1:42.673 +1.949
13. Barbera (Aspar Ducati) 1:42.920 +2.196
14. Capirossi (Pramac Ducati) 1:43.034 +2.310
15. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:43.085 +2.361
16. Elias (LCR Honda) 1:43.230 +2.506
17. Abraham (Cardion Ducati) 1:43.528 +2.804

auto.in.gr