H Honda αναζητεί τον τρόπο να κρατήσει τον Marco Simoncelli στο MotoGP του 2012, παρότι -όπως φημολογείται- είναι αναγκασμένη εξαιτίας των καταστροφικών επιπτώσεων του σεισμού και του τσουνάμι του Μαρτίου 2011 να περιορίσει τον αγωνιστικό της προϋπολογισμό κατά 30% ενόψει της επόμενης χρονιάς.

Το ΗRC προσπαθεί να εξασφαλίσει και τρίτη εργοστασιακών προδιαγραφών μοτοσικλέτα (πέραν των δύο που θα διαθέτει στους Casey Stoner και Dani Pedrosa της επίσημης ομάδας της) για να την προσφέρει στη Gresini Honda και στον Marco Simoncelli.

Η ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport γράφει ότι η Honda έχει προσφέρει συμβόλαιο στον Ιταλό αναβάτη, που ανέβηκε στο βάθρο του MotoGP για πρώτη φορά στην καριέρα του στο Brno (14/08), αλλά το συμβόλαιο δεν περιλαμβάνει την ομάδα μηχανικών που ο «Sic» φέρει μαζί του τα τελευταία χρόνια.

«Συζητάμε τις τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά η πλήρης αλλαγή της ομάδας των μηχανικών μου δεν είναι σωστή. Μετά από δύο χρόνια που βελτιωθήκαμε μαζί, θα είναι παράξενο να τα χαλάσουμε όλα πάνω που ετοιμαζόμαστε να μαζέψουμε τους καρπούς των προσπαθειών μας», είπε ο M. Simoncelli.

Η Honda, σύμφωνα με τον Livio Suppo, επιθυμεί να ενισχύσει την ομάδα μηχανικών του Ιταλού αναβάτη διότι εκτιμά ότι κάτι λείπει για να κατακτήσει ο Marco Simoncelli την πρώτη του νίκη στο σπορ.

Με τις περικοπές της Honda, στο μεταξύ, η Gresini Racing ενδέχεται το 2012 να αγωνίζεται με μόνο μια Honda κι έτσι ο Fausto Gresini εξετάζει το ενδεχόμενο να εξελίξει τη δική του μοτοσικλέτα 1.000 κ.εκ., με πλαίσιο Moriwaki και κινητήρα της Aprilia RSV4. Ίσως εκεί να βρειθ «καταφύγιο» ο Andrea Dovizioso, που πιθανότατα θα χάσει κάθε δεσμό με τη Honda.

Ο πρόεδρος του HRC, Shuhei Nakamoto, τόνισε: «Διαπραγματευόμαστε ακόμα και δεν έχουμε αποφασίσει, διότι έχουμε πολλά αιτήματα. Ο Dani και ο Casey έχουν συμβόλαιο για ένα χρόνο ακόμα κι αυτό είναι τελειωμένο, συνεπώς τώρα συζητάμε με τον Marco και τον Andrea και με ορισμένες νέες ομάδες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις μοτοσικλέτες της Honda.

Στην Ιαπωνία το πρόβλημα με το τσουνάμι ήταν μεγάλο και έτσι η Honda Motor Company φέτος καθυστέρησε να ορίζει τον προϋπολογισμό του νέου έτους. Ακόμα συζητάμε για αυτόν και είναι δύσκολο να απαντήσουμε στους οδηγούς. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον Marco και τον Andrea. Θέλω να κρατήσω και τους δύο, αλλά δεν μπορώ να πω τίποτα. Προσπαθώ να εξασφαλίσω τον προϋπολογισμό.

Το HRC ζητά από τη Honda τον ίδιο προϋπολογισμό με πέρσι, αλλά η εταιρεία αρνείται διότι το τσουνάμι έπληξε την παραγωγή αυτοκινήτων λόγω έλλειψης προμήθειας εξαρτημάτων. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων είναι στο 70% και εμείς δεν μπορούμε να καλύψουμε το υπόλοιπο 30%. Αυτή είναι μεγάλη ζημιά για τη Honda στον προϋπολογισμό της».

Ο Fausto Gresini, στο μεταξύ, είπε: «Είναι λεπτή η κατάσταση. Για μένα είναι σημαντικό να συνεζίσω τη μακρά μου συνεργασία με τη Honda και είναι κρίσιμο να κρατήσω τον Marco [Simoncelli]».

auto.in.gr