Renault Clio 2012: Οι πρώτες εικόνες
Ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στην τέταρτη γενιά του Renault Clio μας φέρνουν οι πρώτες εικόνες του δημοφιλέστατου supermini.
Με βαριά κληρονομιά και νέο σχεδιαστικό προφίλ το Renault Clio επιστρέφει στο προσκήνιο της ευρωπαϊκής αγοράς.
Το γαλλικό supermini, στην τέταρτη πλέον γενιά του, φέρει τη σχεδιαστική υπογραφή του Laurens van den Acker, γεγονός που δικαιολογεί τις εμφανείς ομοιότητές του με τα πρωτότυπα μοντέλα που έχει παρουσιάσει τον τελευταίο καιρό η γαλλική φίρμα.
Οι επιθετικές γραμμές του μπροστινού τμήματος παραπέμπουν στο DeZir, ενώ εντύπωση προκαλούν τόσο οι μεγάλες εισαγωγές αέρα του προφυλακτήρα όσο και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED.
Στο τελείωμα του αμαξώματος πρωταγωνιστούν τα φωτιστικά σώματα, την ίδια στιγμή που ο περιορισμός του πίσω παρμπρίζ δίνει τον πρώτο λόγο στις καλλίγραμμες, μεταλλικές επιφάνειες της πέμπτης πόρτας.
Δυναμικότερα χαρακτηριστικά, ωστόσο, αναμένεται να υιοθετήσουν και τα χαρακτηριστικά κίνησης του αυτοκινήτου.
Αφετηρία θα αποτελέσουν οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης και συγκεκριμένα ένα νέο, τρικύλινδρο μοτέρ 900 κ.εκ., το οποίο θα αποδίδει 110 ίππους και 160 Nm ροπής, εκπέμποντας μόλις 95 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
Ανάμεσα στις τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας που θα «φιλοξενήσει» η συγκεκριμένη έκδοση ξεχωρίζει ένα προηγμένο σύστημα start&stop και το κύκλωμα επανακυκλοφορίες καυσαερίων.
Το λανσάρισμα του νέου Renault Clio, το οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα μέσα του 2012, θα ακολουθήσει η ισχυρότερη έκδοση RS, η οποία ωστόσο ενδέχεται να εγκαταλείψει τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 2,0 λίτρων, υιοθετώντας τη λύση των υπερτροφοδοτούμενων μοτέρ μικρότερου κυβισμού.
Περισσότερα για το γαλλικό «μικρό» πρόκειται να ανακοινωθούν στις αρχές του επόμενου έτους, λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο.
Auto Express
- Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στα Αντικύθηρα
- ΗΠΑ: Το πρόστιμο της ΕΕ στο Χ είναι «επίθεση στον αμερικανικό λαό», λέει ο Ρούμπιο
- Βουρδέρης: «Αυτή η ομάδα απαξιώθηκε και δεν το αξίζει»
- Θεσσαλία: Κοντά στα όρια υπερχείλισης ο Πηνειός
- Γκιγιέρμο ντελ Τόρο: «Είμαι μεγάλος θαυμαστής του θανάτου και τον περιμένω με ανυπομονησία»
- Νωρίτερα θα επαναλειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης – Το πρόγραμμα των δρομολογίων
