Αναβίωση της ένδοξης Williams – Renault το 2012!
Η συνεργασία της ομάδας του Grove με τη γαλλική εταιρεία, που έληξε το 1997, θα επανέλθει το 2012 καθώς οι δύο πλευρές υπέγραψαν τριετές συμβόλαιο προμήθειας των γαλλικών κινητήρων στη Williams F1.
Δεκαπέντε χρόνια μετά το τέλος της ένδοξης συνεργασίας της Williams με τη Renault, που απέφερε πέντε πρωταθλήματα κατασκευαστών και τέσσερα οδηγών τη δεκαετία του 1990, η αγγλική ομάδα και η γαλλική εταιρεία θα ενώσουν ξανά τις δυνάμεις τους στη Formula 1 το 2012.
Αυτή την φορά, όμως, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Η εξέλιξη των κινητήρων έχει παύσει από καιρό και η Renault δεν θα έχει την εργοστασιακή εμπλοκή που είχε στη Williams την περίοδο 1989-1997. Η νέα -τριετής- συμφωνία των δύο πλευρών προβλέπει απλή προμήθεια των γαλλικών κινητήρων στην ομάδα του Grove.
Οι γαλλικοί V8 που θα έχει η Williams θα είναι πανομοιότυποι με εκείνους που η Renault θα -εξακολουθήσει το 2012 να- δίνει στην πρωταθλήτρια Red Bull Racing, στη Renault GP (η οποία παρότι φέρει το όνομα της Renault δεν ανήκει στη γαλλική εταιρεία) και στην Team Lotus.
Η Renault χρειάστηκε την άδεια της FIA για να προμηθεύει με κινητήρες και τέταρτη ομάδα -καθότι τρεις ομάδες είναι το όριο- και τόσο η ίδια όσο και η Williams F1 εκτιμούν ότι η μαζική παροχή κινητήρων από την πρώτη δεν θα αποτελέσει πρόβλημα.
Ο Bernard Rey, πρόεδρος της Renault Sport F1, είπε ότι όλες οι ομάδες θα έχουν ακριβώς την ίδια εξυπηρέτηση και συνέχισε: «Τα φετινά μας αποτελέσματα απέδειξαν ήδη ότι δεν έχει πέσει καθόλου η απόδοσή μας, έχοντας προσθέσει και μια τρίτη ομάδα σε αυτές που προμηθεύουμε με κινητήρες.
Έχουμε ικανοποιητική υποδομή για να εξυπηρετήσουμε σωστά και τέταρτο πελάτη μας και θα εξετάσουμε τη δομή μας πριν προσλάβουμε περισσότερους εργαζόμενους, αν χρειαστεί. Η προτεραιότητά μας είναι να διατηρήσουμε την εξαιρετική μας εξπυπηρέτηση προς τους πελάτες μας.
Από το 2012 το γεγονός ότι θα προμηθεύουμε τέσσερις ομάδες μας βάζει μπροστά από άλλους κατασκευαστές από άποψη μεριδίου αγοράς, αλλά εκτός πίστας θα μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε ακόμα περισσότερο τη Formula 1 ως πλατφόρμα του marketing για τη μητρική μας εταιρεία, Renault, ώστε να μεταφέρουμε αυτή τη συνεργασία στους υποστηρικτές και στους πελάτες μας παγκοσμίως».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Williams F1, Adam Parr, συμπλήρωσε: «Με δεδομένη την τεράστια επένδυση που έκανε η Renault για τον V8 κινητήρα της και την οποία θα κάνει για τον V6 (σ.σ.: του 2014), χρειάζεται να προμηθεύει αρκετές ομάδες. Θυμηθείτε ότι δεν έχουν δική τους ομάδα κι έτσι είναι κρίσιμο να συνδεθεί με αρκετούς επιτυχημένους κατασκευαστές.
Επιπλέον, ο αριθμός των κινητήρων που χρησιμοποιείται σήμερα από μια ομάδα κάθε χρόνο είναι πολύ μικρός. Από περισσότερους από 200 πριν από μια δεκαετία, σήμερα έχουμε πέσει στο ένα δέκατο αυτού του αριθμού. Από το 2014 αυτός αριθμός ενδέχεται μάλιστα να μειωθεί στο μισό.
Επίσης, με τον περιορισμό των δοκιμών μια τέταρτη ομάδα θα δώσει στη Renault περισσότερα δεδομένα για την εξέλιξη της αξιοπιστίας και όποιου άλλου τομέα του κινητήρα θα επιτραπεί στο μέλλον να εξελίσσεται. Η Renault έδειχνε πάντοτε απόλυτη ακεραιότητα προσφέροντας κοινό εξοπλισμό στους συνεργάτες της και αυτός είναι ένας ακόμα κρίσιμος τομέας για όλους εμάς».
auto.in.gr
- Ακίνητα: Οι αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερο και ποιοι λιγότερο το 2026
- Ηλιάνα Μαυρομάτη: Τι αποκαλύπτει για τον ρόλο της Μιρέλλας στη σειρά του MEGA «Μια νύχτα μόνο»
- Βίντεο με την εξέλιξη της κακοκαιρίας Byron – Μέχρι πότε θα κρατήσουν οι καταιγίδες στην Αττική
- Νέα απάτη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ εις βάρος του ΕΟΠΥΥ – Τρεις συλλήψεις για εικονικές συνταγογραφήσεις
- Μέλος διοίκησης Φενέρ: «Το Παναθηναϊκός – Βαλένθια είναι απόψε, οι καιρικές συνθήκες δεν διαφέρουν, τι θα αλλάξει;»
- Ευρωπαϊκό πρόστιμο 140 εκατ. ευρώ στο Χ για αδιαφάνεια και παραπλάνηση χρηστών – Ενόχληση στην Ουάσιγκτον