Την πρώτη του νίκη στο Monaco και την πέμπτη φετινή του, σε έξι αγώνες, πέτυχε ο Sebastian Vettel στο πιο επεισοδιακό Grand Prix της Formula 1 2011, το οποίο διεκόπη για δεκαπέντε λεπτά στον 72ο από τους 78 γύρους.

Ο Γερμανός κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Fernando Alonso και τον Jenson Button, καθώς οι τρεις μονομάχησαν σε όλο τον αγώνα, έχοντας επιλέξει τρεις διαφορετικές στρατηγικές. Ο πρώτος έκανε ένα pit-stop, ο δεύτερος δύο και ο τρίτος τρία!

Η διακοπή ήταν ευχής έργο για τον Sebastian Vettel, που με το μοναδικό του pit-stop χρησιμοποιούσε τη μαλακή γόμα από τον 16ο γύρο και φυσικά ήταν ευάλωτος στις επιθέσεις του F. Alonso στους τελευταίους γύρους.

Στη διακοπή οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να τοποθετήσουν νέα ελαστικά κι έτσι, μετά την επανεκκίνηση, ο S. Vettel είχε και πάλι φρέσκα ελαστικά και ανταγωνιστικό ρυθμό και ο F. Alonso φάνηκε σαν να είχε συνειδητοποιήσει ότι δεν θα ήταν εφικτό να επιχειρήσει να προσπεράσει τον Γερμανό.

Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Mark Webber, ο Kamui Kobayashi και ο Lewis Hamilton, ο οποίος ενεπλάκη και στα δύο ατυχήματα που έβγαλαν στην πίστα δις το Όχημα Ασφαλείας. Στο πρώτο τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits, καθώς κρίθηκε υπαίτιος για το ατύχημα που οδήγησε στην εγκατάλειψη τον Felipe Massa.

Στο δεύτερο ατύχημα, που συνέβη στον 69ο γύρο και οδήγησε στην -προσωρινή- διακοπή του αγώνα τρεις γύρους αργότερα, οι Jaime Alguersuari και Vitaly Petrov προσέκρουσαν στις μπαριέρες στην περιοχή της πισίνας. Το ατύχημα προκλήθηκε από τον Adrian Sutil, που είχε νωρίτερα προσκρούσει στις μπαριέρες.

Ο αγώνας διεκόπη διότι ο V. Petrov χρειάστηκε ιατρική βοήθεια, μιας και παραπονέθηκε για έντονους πόνους και ζήτησε από την ιατρική ομάδα να τον βγάλει από το μονοθέσιο. Αργότερα, στο ιατρικό κέντρο της πίστας, διαπιστώθηκε ότι δεν έχει υποστεί σοβαρό τραυματισμό.

Αναλυτική η κατάταξη του GP Μονακό

1. Φέτελ Red Bull-Renault 2:09:38.373
2. Αλόνσο Ferrari +1.138
3. Μπάτον McLaren-Mercedes +2.378
4. Γουέμπερ Red Bull-Renault +23.100
5. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari +26.900
6. Χάμιλτον McLaren-Mercedes +27.200
7. Σούτιλ Force India-Mercedes +1 Γύρο
8. Χάιντφελντ Renault +1 Γύρο
9. Μπαρικέλο Williams-Cosworth +1 Γύρο
10. Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari +1 Γύρο
11. Ρόσμπεργκ Mercedes + 1 Γύρο
12. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 2 Γύρους
13. Τρούλι Lotus-Renault + 2 Γύρους
14. Κοβαλάινεν Lotus-Renault + 2 Γύρους
15. Ντ’ Αμπρόζιο Virgin-Cosworth + 2 Γύρους
16. Λιούτσι HRT-Cosworth + 3 Γύρους
17. Καρθικέγιαν HRT-Cosworth + 3 Γύρους
18. Μαλντονάντο Williams-Cosworth + 5 Γύρους
Δεν τερμάτισαν
Πετρόφ Renault +6 Γύρους
Αλγκερσουάρι Toro Rosso-Ferrari +6 Γύρους
Μάσα Ferrari +35 Γύρους
Σουμάχερ Mercedes + 45 Γύρους
Γκλοκ Virgin-Cosworth + 47 Γύρους
Πέρεζ Sauber-Ferrari – (Δεν αγωνίστηκε)

Ταχύτερος Γύρος: Γουέμπερ, 1:16.234

auto.in.gr