F1 – GP Ισπανίας 2011: Επιστροφή του Mark Webber στην pole position!
Ο Αυστραλός έβγαλε ξανά στην επιφάνεια τον αληθινό του εαυτό και σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις δοκιμές κατάταξης της Βαρκελώνης, με διαφορά 0,2 δευτ. από τον Sebastian Vettel, καθώς η Red Bull Racing άφησε και φέτος ένα δευτερόλεπτο πίσω τον ανταγωνισμό.
Ο Mark Webber έθεσε σε πλήρη ισχύ την αντεπίθεσή του για το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, κερδίζοντας την πρώτη του pole position για το 2011 στη Βαρκελώνη ενόψει του 5ου φετινού αγώνα, του Grand Prix Ισπανίας.
Ο Sebastian Vettel έχασε για πρώτη φορά φέτος την pole position, με διαφορά δύο δεκάτων του δευτερολέπτου, καθώς η Red Bull RB7 απέδειξε με την επιβλητική διαφορά του σχεδόν ενός δευτερολέπτου από τις McLaren και Ferrari την αεροδυναμική της ανωτερότητα, σε μια πίστα που αυτή ανταμείβεται όσο πουθενά.
Η Ferrari επέδειξε πολύ σημαντική αεροδυναμική πρόοδο με τον τέταρτο χρόνο που πέτυχε ο Fernando Alonso, καθώς ο Ισπανός κατάφερε να μπει ανάμεσα στις δύο McLaren των Lewis Hamilton και Jenson Button, με τους τρεις να χωρίζονται από διαφορά μόλις 35 χιλιοστών του δευτερολέπτου!
Πάντως, στον ταχύτερο γύρο του ο Lewis Hamilton έχασε λίγο χρόνο μπλοκάροντας τον εμπρός αριστερό τροχό του – και η φθορά που υπέστη το ελαστικό ίσως να του κοστίσει στους πρώτους γύρους αγώνα, μέχρι το πρώτο του pit-stop, μιας και πρέπει να εκκινήσει με το ίδιο σετ ελαστικών.
Επίσης, σημαντικό για τον αγώνα είναι το ρίσκο του Michael Schumacher να μην κάνει γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα στην τρίτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης και να μείνει δέκατος, ώστε να διαφυλάξει ένα επιπλέον σετ μαλακών ελαστικών για το Grand Prix.
Εξαιρετική ήταν η επίδοση του Pastor Maldonado, ο οποίος μπήκε για πρώτη φορά φέτος στην πρώτη δεκάδα. Ο μόλογός του στη Williams, Rubens Barrichello, δεν πέρασε από την πρώτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης εξαιτίας προβλήματος στο –επαναστατικό φετινό- κιβώτιο ταχυτήτων της αγγλικής ομάδας.
Επίσης, ο Heikki Kovalainen όχι μόνο κατάφερε να βάλει τη Lotus στη δεύτερη περίοδο, αλλά κέρδισε και τις Force India – αν και οι οδηγοί της τελευταίας δεν χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα στο Q2, ώστε να έχουν ένα παραπάνω σετ στον αγώνα.
Ο Nick Heidfeld περιορίστηκε στην τελευταία θέση, διότι η Renault του είχε τυλιχθεί στις φλόγες στην 3η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών και οι μηχανικοί της ομάδας δεν πρόλαβαν να την επισκευάσουν μέχρι τις δοκιμές κατάταξης.
F1 – GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2011
ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
1. Webber (RBR) 1:20.981
2. Vettel (RBR) +0.200
3. Hamilton (McLaren) +0.980
4. Alonso (Ferrari) +0.983
5. Button (McLaren) +1.015
6. Petrov (Renault) +1.490
7. Rosberg (Mercedes) +1.618
8. Massa (Ferrari) +1.907
9. Maldonado (Williams) +1.971
10. Schumacher (Mercedes) –
—————————————-
11. Buemi (STR) 1:23.231
12. Perez (Sauber) +1.827
13. Alguersuari (STR) +2.154
14. Kobayashi (Sauber) +2.162
15. Kovalainen (Lotus) +3.863
16. Di Resta (Force India) +4.586
17. Sutil (Force India) +5.031
—————————————-
18. Trulli (Lotus) 1:26.521
19. Barrichello (Williams) +3.950
20. Glock (Virgin) +4.355
21. Liuzzi (Hispania) +4.849
22. Karthikeyan (Hispania) +4.948
23. D’Ambrosio (Virgin) +5.596
24. Heidfeld (Renault) –
auto.in.gr
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
- Ο νέος τουριστικός χάρτης: Γιατί αλλάζουν οι προορισμοί και τι σημαίνει για την οικονομία
- «Κρυφός φόρος» η ακρίβεια στα τρόφιμα – Ο δραματικός αντίκτυπός της στην καθημερινότητα
