F1 – GP Τουρκίας 2011, ΕΔ2: O Jenson Button στην κορυφή
Ο Βρετανός της McLaren βγήκε κερδισμένος με διαφορά μόλις 0,065 δευτ. από τη μονομαχία του με τον Nico Rosberg της Mercedes, καθώς οι δύο ομάδες κυριάρχησαν στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην Κωνσταντινούπολη. Προβλήματα για τον Fernando Alonso, δεν συμμετείχε ο Sebastian Vettel.
Σε μονομαχία μεταξύ της McLaren και της Mercedes εξελίχθηκε η 2η περίοδος των ελεύθερων δοκιμών του GP Τουρκίας, 4ου φετινού αγώνα της Formula 1, καθώς ο Jenson Button ήταν μόλις 65 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του Nico Rosberg και ο ανταγωνισμός ακολούθησε με διαφορά άνω του μισού δευτερολέπτου.
Την πρωινή βροχή στην πίστα της Κωνσταντινούπολης διαδέχθηκε η ηλιοφάνεια το μεσημέρι και τα δύο ασημένια μονοθέσια κυριάρχησαν, με μια μικρή παρεμβολή του Felipe Massa που τελικά έμεινε στην 6η θέση, πίσω από τις δύο McLaren, τις δύο Mercedes και τη Red Bull RB7 του Mark Webber.
Ο ομόλογος του τελευταίου, Sebastian Vettel, δεν συμμετείχε στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών εξαιτίας της ζημιάς που προκλήθηκε στο μονοθέσιό του κατά τη διάρκεια του πρωινού του ατυχήματος στη στροφή 8.
Στη δεύτερη περίοδο έξοδο είχε και ο Michael Schumacher, χωρίς σοβαρές συνέπειες, ενώ ο ταχύτερος της πρώτης περιόδου, Fernando Alonso, είχε επίσης ένα τετ-α-κε και νωρίτερα έχασε χρόνο λόγω υδραυλικού προβλήματος που παρουσίασε η Ferrari 150ο Italia.
Πολύ καλή φάνηκε να είναι η απόδοση της Force India καθώς οι Paul di Resta και Adrian Sutil μπήκαν στην πρώτη δεκάδα, έχοντας μεταξύ τους τον Sergio Perez της Sauber. Τέλος, ο Pastor Maldonado κατέληξε στη μπαριέρα έπειτα από οδηγικό του λάθος στη στροφή 8 – επίσης χωρίς σοβαρές συνέπειες.
F1 – GP ΤΟΥΡΚΙΑΣ 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Button (McLaren) 1:26.456
2. Rosberg (Mercedes) 1:26.521 +0.065
3. Hamilton (McLaren) 1:27.033 +0.577
4. Schumacher (Mercedes) 1:27.063 +0.607
5. Webber (RBR) 1:27.149 +0.693
6. Massa (Ferrari) 1:27.340 +0.884
7. Petrov (Renault) 1:27.517 +1.061
8. Di Resta (Force India) 1:27.725 +1.269
9. Perez (Sauber) 1:27.844 +1.388
10. Sutil (Force India) 1:28.052 +1.596
11. Alonso (Ferrari) 1:28.069 +1.613
12. Buemi (STR) 1:28.153 +1.697
13. Heidfeld (Renault) 1:28.475 +2.019
14. Alguersuari (STR) 1:28.765 +2.309
15. Maldonado (Williams) 1:28.828 +2.372
16. Barrichello (Williams) 1:28.946 +2.490
17. Trulli (Lotus) 1:29.409 +2.953
18. Kobayashi (Sauber) 1:29.637 +3.181
19. Kovalainen (Lotus) 1:30.281 +3.825
20. D’Ambrosio (Virgin) 1:31.035 +4.579
21. Glock (Virgin) 1:31.221 +4.765
22. Karthikeyan (Hispania) 1:31.320 +4.864
23. Liuzzi (Hispania) 1:31.989 +5.53
auto.in.gr
- 35 χρόνια Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: Γιορτή Γνώσης & Δημιουργίας
- Η ΚΝΕ για τα 17 χρόνια από τη δολοφονία Γρηγορόπουλου
- Μπράιτον: Εκτός για μήνες ο Τζίμας
- Οκτώ σκάφη προσδέθηκαν για πρώτη φορά ταυτόχρονα στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
- Νέα Ζηλανδία: Ύστερα από αναμονή ημερών ανακτήθηκε αυγό Φαμπερζέ που είχε… καταπιεί κλέφτης
- Χρόνος, φθορά, αμφισβήτηση, φιλοσοφία: Ο εικαστικός κόσμος της Λυδίας Δαμπασίνα είναι φτιαγμένος από ερωτήματα
