Αισιοδοξία, αλλά και προβληματισμό αντανακλούν τα στοιχεία για τις πληρότητες των ξενοδοχειακών μονάδων της Αθήνας το Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής: Τα ξενοδοχεία πέντε και τεσσάρων αστέρων σημείωσαν άνοδο στις πληρότητες τους, ενώ στα αντίστοιχα δύο και τριών αστέρων υπήρξε σημαντική μείωση.

Συγκεκριμένα στα πεντάστερα σημειώθηκε άνοδος 11,2% φτάνοντας το 50% στις πληρότητες τους, και στα τετράστερα άνοδος 11,4% και πληρότητες 62%.

Στον αντίποδα τα δυάστερα και τα τριάστερα έκλεισαν το Φεβρουάριο με πτώση 10,5% φτάνοντας τις πληρότητες στο 53,8%.

Με την τουριστική χρονιά να «τρέχει», η Ένωση εξακολουθεί να επιμένει αισιόδοξα και να συμμετέχει ενεργά σε κάθε δράση που μπορεί να ενισχύσει τον προορισμό και την ξενοδοχία σε Αθήνα-Αττική.

Παράδειγμα αποτελεί η νέα πρωτοβουλία της ΕΞΑ-Α για συνεργασία με την Expedia.com.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, η Expedia εκπόνησε για λογαριασμό της ΕΞΑ-Α ένα στοχευμένο πλάνο προβολής της Αθήνας-Αττικής και των ξενοδοχείων της προς πέντε διαφορετικά κανάλια: Expedia.com (Η.Π.Α.), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία).

Το πρόγραμμα θα «τρέξει» από τα μέσα Απριλίου και για δύο μήνες στα τρία πρώτα κανάλια, ενώ η διάρκεια για Σουηδία και Νορβηγία θα είναι τρεις μήνες.

Σκοπός είναι αφενός η ενίσχυση του ονόματος του προορισμού μας και αφετέρου η προσέλκυση πελατών οι οποίοι δεν είχαν την Αθήνα σαν τον βασικό τους προορισμό.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ