Η ιαπωνική τραγωδία επηρέασε και το MotoGP
H πίστα του Motegi υπέστη ζημιές από το σεισμό της 11ης Μαρτίου και το Grand Prix μετατέθηκε από τον Απρίλιο στον Οκτώβριο. Προβλήματα αντιμετωπίζει και η αγωνιστική ομάδα της Honda.
Στη λιγότερο σημαντική από τις συνέπειες της τραγωδίας που ζει η Ιαπωνία από το μεγάλο σεισμό και το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου, η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (FIM) ανακοίνωσε τη μετάθεση του MotoGP του Motegi από τις 24 Απριλίου 2011 στις 2 Οκτωβρίου, ενώ η Honda παραδέχθηκε ότι το αγωνιστικό της τμήμα στη χώρα υπολειτουργεί.
Η μετάθεση του MotoGP Ιαπωνίας στο πρώτο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου καλύπτει το κενό ενός μήνα που υπήρχε στο φετινό πρόγραμμα του σπορ και βολεύει για τη μεταφορά του εξοπλισμού των ομάδων, διότι δύο εβδομάδες αργότερα θα γίνει το MotoGP Αυστραλίας.
«Αναμφίβολα αυτή ήταν σωστή απόφαση. Το Motegi έχει υποστεί ζημιές τόσο εσωτερικά όσο και στις κερκίδες. Θα χρειαστούν ορισμένες εβδομάδες για να επισκευαστούν, αλλά πιστεύω ότι οι άνθρωποι της πίστας θα κάνουν καλή δουλειά σύντομα» είπε ο Shuhei Nakamoto, πρόεδρος της Honda Racing Corporation (HRC).
Ο πρόεδρος της FIM, Vito Ippolito, τόνισε: «Αυτές τις τραγικές στιγμές, οι σκέψεις της κοινότητας των μοτοσικλετών και της FIM είναι στη χώρα σας και στους Ιάπωνες, οι οποίοι με τις εταιρείες και την κουλτούρα τους έχουν συμβάλλει τα μέγιστα στη μοτοσικλέτα και της εξέλιξή της παγκοσμίως».
Σχετικά με το HRC, κανείς εκ των εργαζόμενών της δεν τραυματίστηκε και το εργοστάσιο δεν υπέστη ζημιές, αλλά ο Shuhei Nakamoto, διευκρίνισε: «Αναμφίβολα η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη στην Ιαπωνία και οι σκέψεις μας είναι με τους ανθρώπους που επηρεάστηκαν άμεσα.
Στο HRC ήμασταν τυχεροί, δεν είχαμε μεγάλα προβλήματα, ακόμη κι αν τώρα είναι δύσκολο να δουλέψουμε στις κεντρικές μας εγκαταστάσεις. Μπορούμε να εργαστούμε μόνο πέντε ώρες την ημέρα, εξαιτίας των περιορισμών που έχουν τεθεί για την κατανάλωση ενέργειας.
Επίσης, η πρόσβαση στα γραφεία είναι πολύ δύσκολη. Ο κεντρικός συρμός του τρένου δεν μπορεί να φτάσει στον πλησιέστερο σταθμό των γραφείων μας και είναι δύσκολο να πας στη δουλειά σου όταν δουλεύει μόνο το 50 τοις εκατό των τρένων.
Συνεπώς, όλοι προσπαθούν να έρθουν με το αυτοκίνητο και η κίνηση είναι πάρα πολλή και χρειάζεσαι τρεις ώρες για να φτάσεις στο HRC, αντί για μία, ενώ δεν βρίσκεις ούτε καύσιμα διότι τα περισσότερα βενζινάδικα είναι κλειστά.
Επίσης, πολλοί προμηθευτές μας δεν μπορούν να δουλέψουν αυτή τη στιγμή και αυτό ίσως να είναι πρόβλημα για τις αγωνιστικές μας δραστηριότητες τις προσεχείς εβδομάδες. Έχουμε όλα τα εξαρτήματα που χρειαζόμαστε για τους δύο πρώτους αγώνες, αλλά μετά θα χρειαστεί να χειριστούμε προσεκτικά το θέμα», κατέληξε.
auto.in.gr
- Ιταλία: Δολοφόνησε τον γείτονά του όταν πήγε να του γκρεμίσει το σπίτι με εκσκαφέα – Αθωώθηκε από το δικαστήριο
- Παναθηναϊκός: Η 12άδα για το παιχνίδι με τη Βαλένθια
- Ανασχηματισμός στην Κύπρο με μήνυμα (;) για τον GSI
- ΗΠΑ: Το πρόστιμο της ΕΕ στο Χ είναι «επίθεση στον αμερικανικό λαό», λέει ο Ρούμπιο
- Βουρδέρης: «Αυτή η ομάδα απαξιώθηκε και δεν το αξίζει»
- Θεσσαλία: Κοντά στα όρια υπερχείλισης ο Πηνειός

