Οι ταξινομήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 0,9% τον Φεβρουάριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010, φτάνοντας συνολικά τις 981.429 μονάδες.

Όσον αφορά το γεωγραφικό καταμερισμό των ταξινομήσεων, αυξητικά φαίνεται να κινήθηκε η πλειοψηφία των αγορών αυτοκινήτου σε ποσοστά που κυμάνθηκαν από 1,2% -Πολωνία- έως 112,6% -Λιθουανία με εξαίρεση πέντε χώρες.

Σε αυτές συγκαταλέγονται τρεις από τις «μεγάλες» αγορές αυτοκινήτου της Ευρώπης: Βρετανία με -7,7%, η Ιταλία με -20,5% και Ισπανία -27,6% καθώς και η Πορτογαλία και η Ελλάδα με ποσοστά μείωσης στις ταξινομήσεις κατά 12,7% και 49,1%. Αντιθέτως, ενισχυμένη ήταν η ζήτηση σε Γερμανία και Γαλλία κατά το Φεβρουάριο του 2011, οπότε, οι ταξινομήσεις καινούριων αυτοκινήτων κατέγραψαν αύξηση 15,2% και 13,2% αντίστοιχα.

Όσον αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αντικατοπτρίζοντας την πτώση της ιταλικής αγοράς οι πωλήσεις του ομίλου Fiat υποχώρησαν κατά 16,9% στις χώρες της Ε.Ε το Φεβρουάριο του 2011 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενώ την ίδια τάση εμφάνισαν οι πωλήσεις της PSA/Peugeot-Citroen με μείωση 5%, της Ford με 12,9% αλλά και της Toyota, που κατέγραψε μείωση πωλήσεων 3,3%, αλλά που σε συνδυασμό με την άνοδο της Lexus (κατά 1,5%), ο ιαπωνικός όμιλος υποχώρησε κατά 3,2%.

Στον αντίποδα βρίσκονται οι όμιλοι VW και GM, με αύξηση πωλήσεων κατά 8,4% και 8,3% σε σχέση με το Φεβρουάριο του 2010, ενώ αυξητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου BMW, όπως και των Nissan, Volvo, Hyundai και Mitsubishi.

auto.in.gr