Από 300 έως 2.800 ευρώ το κέρδος από την απόσυρση των ΙΧ
H διαδικασία της απόσυρσης θα ξεκινήσει δέκα ημέρες από τη δημοσίευση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης στο ΦΕΚ, και θα ολοκληρωθεί στις 20 Δεκεμβρίου 2011. Ισχύει για αυτοκίνητα που η άδεια κυκλοφορίας του έχει εκδοθεί στην Ελλάδα μέχρι και 31/12/98.
Στις αρχές Μαρτίου θα ξεκινήσει η διαδικασία της απόσυρσης για 2,5 εκατ. ΙΧ με άδεια κυκλοφορίας έως 31/12/1998.
Το όφελος για τον καταναλωτή κυμαίνεται από 300 έως 2.800 ευρώ, ποσό που αυξάνεται περαιτέρω σε συνάρτηση με τις εκάστοτε προσφορές των εταιρειών.
Η διαδικασία της απόσυρσης θα διαρκέσει έως τις 20 Δεκεμβρίου 2011, ενώ προϋπόθεση είναι να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 καθώς και τυχόν οφειλές προηγούμενων ετών.
Το όφελος για τον καταναλωτή αυξάνεται ανάλογα με τον κυβισµό του νέου µοντέλου που θα επιλέξει να αγοράσει.
Στα ΙΧ έως 900 κυβικά εκατοστά θα εξοικονομήσει μέχρι 300 ευρώ, στην κατηγορία από 901 έως 1.400 κ.εκ. το µέγιστο όφελος φτάνει τα 960 ευρώ, στα 1.401 έως 1.600 κ.εκ. η τιµή του καινούριου αυτοκινήτου µειώνεται έως 1.430 ευρώ, µεταξύ 1.601 και 1.800 κ.εκ. η μείωση ανέρχεται έως 2.100 ευρώ και από 1.801 έως 2.000 κ.εκ. ο αγοραστής εξοικονομεί έως 2.800 ευρώ.
Για παράδειγμα, για απόσυρση και αγορά ΙΧ 1.200 κυβικών, χονδρικής αξίας 9.000 ευρώ και λιανικής γύρω στα 12.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται ως 12% Χ 9.000 ευρώ = 1.080 ευρώ.
Άρα, το όφελος είναι 6.000 Χ 12% =720 ευρώ και θα πληρωθεί τέλος 360 ευρώ (3.000 Χ 12%).
Σε απόσυρση και αγορά ΙΧ 1.600 κ.εκ. χονδρικής αξίας 15.000 ευρώ και λιανικής γύρω στα 22.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται ως 15.000 Χ 30% = 4.500 ευρώ.
Έτσι, το όφελος είναι το 65% του τέλους μέχρι 11.000 ευρώ, δηλαδή όφελος = 65% (11.000 Χ 30%) =65% 3.300 = 2.145 ευρώ, δηλαδή θα πληρώσει τέλος 2.355 ευρώ.
Η εργοστασιακή αξία των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υπολογίζεται ανάλογα με την «ηλικία» τους, συγκριτικά με την αρχική τιμή.
Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας, για τον δεύτερο σε 0,70% και για τον τρίτο χρόνο σε 0,50%
Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση είναι 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας, για τα τρία επόμενα χρόνια 0,30%, για τα δύο επόμενα χρόνια 0,20% και για τα επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,10% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Μηνύματα ΣΥΡΙΖΑ και Νέας Αριστεράς για τα 17 χρόνια από τη δολοφονία Γρηγορόπουλου – «Σημάδεψε μια γενιά»
- Γάζα: Η διεθνής δύναμη σταθεροποίησης πρέπει να αναπτυχθεί στην κίτρινη γραμμή, λέει η Αίγυπτος
- Lloyd’s List Greek Shipping Awards 2025: Τα «Όσκαρ» της ελληνικής ναυτιλίας
- Παναθηναϊκός: Με Λαφόν η αποστολή κόντρα στην ΑΕΛ Novibet (pic)
- Η Shein αντεπιτίθεται – Κατηγορεί τη Γαλλία για «κυνήγι μαγισσών»
- Τυράκι… κατευνασμού στους αγρότες και καρφί σε Τσίπρα από τον Μητσοτάκη