Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν για άλλο ένα 48ωρο τα τρένα του ΟΣΕ, λόγω της νέας απεργίας που εξήγγειλε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών για την Τετάρτη και Πέμπτη, 26 και 27 Ιανουαρίου.

Την Τετάρτη και την Πέμπτη δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο των τρένων και του Προαστιακού.

Εξαιρούνται τα διεθνή δρομολόγια 334, 335, 336, 337, 460, 461, τα οποία καταργούνται μεν στην ελληνική διαδρομή τους, αλλά οι επιβάτες τους θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με λεωφορεία.

Μεταβολές επέρχονται και στα δρομολόγια της Τρίτης. Συγκεκριμένα, καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια : IC 74, IC 75, 604, 504, 505, το δρομολόγιο 605 καταργείται στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα και το 614 καταργείται στη διαδρομή Αλεξανδρούπολη – Δίκαια.

Επίσης, καταργούνται τα δρομολόγια 1558, 2530, 2533 στη διαδρομή Αθηνα-Χαλκίδα, 753, 757 Θεσσαλονίκης-Έδεσσας-Φλώρινας, 1586, 1587 Λάρισας- Βόλου και άλλα 10 δρομολόγια του Προαστιακού.

Τέλος, την Παρασκευή καταργούνται τα δρομολόγια 613 στη διαδρομή Δίκαια – Αλεξανδρούπολη και 734 στη διαδρομή Φλώρινα – Έδεσσα, καθώς και τα δρομολόγια 444 & 445.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η απεργία αυτή επηρεάζει και τα δρομολόγια του Μετρό, καθώς το συγκεκριμένο μέσο δεν θα πηγαίνει μέχρι το αεροδρόμιο, αλλά θα έχει τέρμα στη Δουκίσσης Πλάκεντίας, καθώς το συγκεκριμένο τμήμα ανήκει στον ΟΣΕ και λόγω της απεργίας δεν θα εξασφαλίζεται Υπηρεσία Κυκλοφορίας για τους συρμούς του Μετρό.

Παγώνουν οι κινητοποιήσεις στα ΜΜΜ

Αντίθετα «παγώνουν» για την υπόλοιπη εβδομάδα οι κινητοποιήσεις στα Μέσα Μεταφοράς, ενώ συνεχίζεται ο διάλογος του υπουργείου Υποδομών με τα Σωματεία.

Στο θέμα των αυξήσεων στα εισιτήρια αναφέρθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής, λέγοντας ότι οι αυξήσεις είναι απαραίτητες προκειμένου «να σταθούν οι οργανισμοί».

Ο κ. Πεταλωτής τόνισε ότι οι αστικές συγκοινωνίες θα έχουν πάντα δημόσιο χαρακτήρα και ότι «επιτέλους, βάζοντας ‘μαχαίρι’ στο μεγάλο ‘πανηγύρι’ που γινόταν και στις αστικές συγκοινωνίες προσπαθούμε να θεραπεύσουμε το δημόσιο συμφέρον που είναι οι καλύτερες υπηρεσίες προς τον πολίτη και με τις πλέον προσιτές τιμές.»

Σημείωσε δε ότι αν είχαν γίνει τότε αυτά που θα έπρεπε να έχει κάνει η κυβέρνηση Καραμανλή, τώρα θα είχαμε υγιείς αστικές συγκοινωνίες και δεν θα χρειαζόταν καμία αύξηση εισιτηρίου.

Ακόμη είπε ότι η κυβέρνηση βάζει σε εφαρμογή ολοκληρωμένο σχέδιο εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών ώστε να υπάρχει το καλύτερο αποτέλεσμα και η καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς τον πολίτη.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ