Οι κάτοικοι του Μπουένος Άιρες δεν πτοήθηκαν από την αφόρητη ζέστη και τις γιορτές της Πρωτοχρονιάς, καθώς περισσότεροι από ένα εκατομμύριο κάτοικοι της πρωτεύουσας της Αργεντινής συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της πόλης για την εκκίνηση του 33ου Ράλι Ντακάρ του 2011.

Οι θεατές είχαν παραταχθεί στις πλευρές της κεντρικής Λεωφόρου 9ης Ιουλίου, την οποία διέσχιζαν οι αγωνιζόμενοι για να φτάσουν στη ράμπα της αφετηρίας, κάτω από τον πανήψυλο οβελίσκο του Μπουένος Άιρες.

Από εκεί, οι 407 αγωνιζόμενοι που εκκίνησαν συμπλήρωσαν τα 377 χιλιόμετρα της Απλής Διαδρομής βορειοδυτικά μέχρι την πόλη Victoria – όπου ήταν στημένος ο καταυλισμός για την πρώτη νύχτα του αγώνα, πριν ξεκινήσει η αγωνιστική δραστηριότητα με την 1η Ειδική Διαδρομή, την Κυριακή (2/01).

Ο Βασίλης Ορφανός, με το Νο97 στην Aprilia 450 Rally Factory Bike, δήλωσε φτάνοντας στην πόλη Victoria: «Ο κόσμος ήταν συγκλονιστικός. Τόσο μέσα στο Μπουένος Άιρες όσο και ο κόσμος που ήρθε να μας δει κατά μήκος της διαδρομής, προς το πρώτο bivouac».

Τον Έλληνα αναβάτη συνόδευσαν σε όλη την Απλή Διαδρομή της πρώτης ημέρας τριάντα μέλη του τοπικού Transalp Club. «Οι Αργεντίνοι είδαν από πρώτο χέρι τι σημαίνει Ντακάρ, αν και η γεύση ήταν μικρή και τα πράγματα σχετικά εύκολα», είπε χαμογελώντας ο Ορφανός.

Ημέρα 2η / 1η Ειδική Διαδρομή: Victoria – Cordoba
Το έδαφος της πρώτης Ειδικής του αγώνα, την Κυριακή 2/01, θυμίζει αρκετά τα χωμάτινα τερέν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Περιλαμβάνει δρόμους με χώμα και χαλίκι, με υψομετρικές διαφορές καθώς οι αγωνιζόμενοι θα συναντήσουν τα πρώτα ορεινά δάση, καθώς και με ορισμένα πολύ γρήγορα κομμάτια.

Ωστόσο, απαιτείται προσοχή τόσο για τους βράχους που βρίσκονται στις άκρες της διαδρομής, όσο και για το ενδεχόμενο υπερθέρμανσης των κινητήρων στα αργά τμήματα της διαδρομής. Λόγω της στενότητας του δρόμου και της δυσκολίας προσπεράσεων, οι οργανωτές σχεδίασαν διαφορετική διαδρομή για τις μοτοσικλέτες.

auto.in.gr