Ο συνιδιοκτήτης της Lotus Renault GP, Gerard Lopez, εκτιμά ότι η ομάδα του και η Team Lotus του Tony Fernandes δεν θα μοιράζονται το ίδιο όνομα στο επόμενο πρωτάθλημα της Formula 1 – καθώς το θέμα αναμένεται να λυθεί από το Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου τους πρώτους μήνες του 2011.

Την προηγούμενη εβδομάδα η αυτοκινητοβιομηχανία Lotus ανακοίνωσε ότι αγόρασε το 50 τοις εκατό της Renault F1 (και το υπόλοιπο 50 τοις εκατό παρέμεινε στα χέρια της εταιρείας Genii Capital, του Gerard Lopez), μετονομάζοντας την ομάδα του Enstone σε Lotus Renault GP Team.

Ταυτόχρονα, ο Tony Fernandes, ιδιοκτήτης της Lotus που γνωρίσαμε στο φετινό πρωτάθλημα της F1, έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα του ονόματος Team Lotus. Με δεδομένο ότι ανέκαθεν η Team Lotus και η αυτοκινητοβιομηχανία Lotus ήταν δύο διαφορετικές οντότητες, θεωρητικά και η ομάδα του T. Fernandes έχει τη δικαιοδοσία να αγωνίζεται με το όνομα Lotus.

«Δεν πιστεύω ότι θα έχουμε τέσσερα μονοθέσια με το όνομα Lotus του χρόνου στην εκκίνηση της Formula 1», δήλωσε ο Gerard Lopez. «Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος, οπότε θα έλεγα πως κανείς δεν έχει τίποτα να κερδίσει από αυτό – εκτός από τον όμιλο Lotus, που θα έχει τέσσερα μονοθέσια και θα εμπλέκεται οικονομικά μόνο με δύο από αυτά.

Η φυσιολογική τροπή των πραγμάτων είναι ότι όποιος αποτελεί την εταιρεία Lotus πρέπει να αγωνίζεται ως Lotus και όποιος απλώς ζήτησε την άδεια να τρέχει με το όνομα Lotus, να αγωνίζεται με κάποιο άλλο όνομα. Δεν είμαι εγώ εκείνος που θα αποφασίσει, δεν έχω αυτή τη δύναμη, αλλά δεν πιστεύω ότι θα έχουμε δύο ομάδες με το ίδιο όνομα και τέσσερα μονοθέσια με τα ίδια χρώματα», κατέληξε.

Την ίδια στιγμή, ο Tony Fernandes δεν τηρεί ανάλογη στάση: Υποστηρίζει ότι μπορούν να υπάρξουν δύο Lotus στο πρωτάθλημα του 2011 και κάνει πίσω στο θέμα του χρωματισμού: «Δεν είναι πρόβλημα να έχουμε δύο Lotus στη F1, αλλά το να έχουμε τέσσερα μονοθέσια με ίδια χρώματα θα είναι γελοίο.

Θα αλλάξουμε τα πλάνα μας για το χρωματισμό. Είχαμε πει ότι εμείς θα αγωνιστούμε με μαύρο και χρυσό αλλά δεν θα κάνουμε σαν παιδιά λέγοντας ότι το σκεφτήκαμε πρώτοι. Έβαψαν το μονοθέσιό τους μαύρο και χρυσό, έκαναν ξεκάθαρες τις προθέσεις τους, οπότε ας γίνει έτσι.

Δέχθηκα κάποια μηνύματα, που μου επεσήμαναν ότι με το μαύρο και το χρυσό θα προωθούσαμε μια εταιρεία τσιγάρων. Δεν γνώριζα ότι τα John Player Special πωλούνται ακόμα στη Βρετανία και σε άλλες χώρες. Δεν χρειάζεται να μπούμε σε μια τέτοια ιστορία.

Και μετά τους νέους κανονισμούς για τους κινητήρες, που ανακοίνωσε η FIA για το 2013, τι καλύτερο από το πράσινο χρώμα; Είμαι 99 τοις εκατό βέβαιος ότι θα αγωνιζόμαστε με πράσινο / κίτρινο του χρόνου», δήλωσε ο επιχειρηματίας από τη Μαλαισία.

auto.in.gr