Κερδίζει έδαφος το ηλεκτρονικό εµπόριο με τζίρο ύψους 1,4 δισ. ευρώ
Κερδίζει έδαφος το ηλεκτρονικό εµπόριο στην Ελλάδα, καθώς εκτιμάται ότι οι online καταναλωτές θα ξοδέψουν φέτος 1.500 ευρώ, κατά µέσο όρο, για αγορές µέσω Διαδικτύου, ανεβάζοντας τον τζίρο του ηλεκτρονικού εµπορίου σε 1,4 δισ. ευρώ, έναντι 800 εκατ. ευρώ πέρυσι (+75%).
Κερδίζει έδαφος το ηλεκτρονικό εµπόριο στην Ελλάδα, καθώς εκτιμάται ότι οι online καταναλωτές θα ξοδέψουν φέτος 1.500 ευρώ, κατά µέσο όρο, για αγορές µέσω Διαδικτύου, ανεβάζοντας τον τζίρο του ηλεκτρονικού εµπορίου σε 1,4 δισ. ευρώ, έναντι 800 εκατ. ευρώ πέρυσι (+75%).
Η αγορά χαρακτηρίζεται ως ώριµη, καθώς το 51% των online καταναλωτών αγόρασε ηλεκτρονικά πάνω από πέντε φορές στο πρώτο εξάµηνο του 2010. Το συµπέρασµα περιλαµβάνεται στην ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εµπορίου του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών για το ηλεκτρονικό εµπόριο στην Ελλάδα και δημοσιεύεται στα Νέα.
Σύµφωνα µε την έρευνα, οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του ∆ιαδικτύου για τους online καταναλωτές είναι η αποστολή email (96%) και η αναζήτηση ειδήσεων (95%), ενώ ακολουθούν οι αγορές προϊόντων και υπηρεσιών (94%).
Μάλιστα, ένας στους έξι χρησιµοποιεί πολύ το Διαδίκτυο για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι χρήσεις των µέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως facebook (42%), ανάρτηση/ανάγνωση blogs (31%), chat/instant messaging (21%), online συζητήσεις/forums (23%).
Οι κυριότερες κατηγορίες όπου οι online καταναλωτές αγοράζουν συχνά µέσω ∆ιαδικτύου, είναι και φέτος: hardware και software (63%), ηλεκτρονικά είδη (50%), εισιτήρια ταξιδιών (42%), κρατήσεις ξενοδοχείων (32%), βιβλία (32%). Αναδεικνύονται όµως και νέες κατηγορίες: τα είδη σπιτιού και οι ηλεκτρικές συσκευές (26%), η ένδυση και η υπόδηση (21%), τα καλλυντικά (10%).
Ο online καταναλωτής χαρακτηρίζεται ώριµος, αφού το 50% διαχειρίζεται online τους λογαριασµούς του, ενώ το 42% αναζητά συχνά πληροφορίες για ηµερήσιες προσφορές (µια πολύ σηµαντική ανερχόµενη τάση), ενώ δεν είναι αµελητέα η συχνή εµπλοκή του µε online δηµοπρασίες (16%) και real-estate (16%).
Ο τυπικός Έλληνας online καταναλωτής είναι «βαρύς» χρήστης του Διαδικτύου, αφού το 37% το χρησιµοποιεί πάνω από 30 ώρες την εβδοµάδα.
Για τους χρήστες του Διαδικτύου που δεν κάνουν online αγορές, οι κύριοι λόγοι είναι: εµπιστοσύνη (85%), συνήθεια (56%) και πιστωτική κάρτα (30%). Παρ’ όλα αυτά, το 12% αναµένεται ότι θα αρχίσει online αγορές τον επόµενο χρόνο.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- «Συμφωνία Γκρέμιο και Τετέ – Αποφασίζει ο Παναθηναϊκός»
- Γάζα: Ανασύρθηκαν 25 πτώματα, ανάμεσά τους και μιας Παλαιστίνιας δημοσιογράφου – Ερειπωμένες οι πόλεις
- Άρης Μουγκοπέτρος: Παραιτείται ο δικηγόρος του – Αναλαμβάνει την εν διαστάσει σύζυγό του
- Η Γέννηση του Ιησού δεν μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα – Είναι μια ιστορία σφαγών, φόβου και προσφυγιάς
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι
- Το χιουμοριστικό challenge των Μουζακίτη και Μπότη: Ο εξυπνότερος, ο ομορφότερος και ο πιο… υπναράς


