Abarth Punto Evo & 500C: Μαθήματα σύγχρονης ιστορίας
Ο ιταλικός σκορπιός επέστρεψε λανσάροντας τις ισχυρότερες, μέχρι σήμερα, εκδοχές του Punto Evo και του 500C.
Από το 2008, όταν ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών Fiat κοίταξε για μία ακόμη φορά στο παρελθόν τoυ αναβιώνοντας την Abarth, η ιστορική φίρμα -δημιούργημα του Carlo Abarth- κατάφερε να διαθέσει στην ευρωπαϊκή αγορά περισσότερες από 22.000 μονάδες.
Απαντώντας χωρίς καθυστέρηση στις περιβαλλοντικές και όχι μόνο προκλήσεις των ημερών μας, η Abarth επιστρέφει με μια νέα σειρά ανταγωνιστικών προτάσεων, που συνδυάζουν υποδειγματικά τις επιδόσεις με την ανόθευτη οδηγική ευχαρίστηση.
Αφορμή για την μετεξέλιξη του Abarth Punto σε Abarth Punto Evo στάθηκε η πρόθεση της Fiat να αναβαθμίσει μία από τις δημοφιλέστερες προτάσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πέρα από τις σχεδιαστικές αλλαγές που μπορεί να παρατηρήσει κανείς στο εξωτερικό και στο εσωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, το supermini της Abarth έχει επωφεληθεί και από την προσθήκη νέων τεχνολογιών στο οπλοστάσιο του Ιταλού κατασκευαστή.
Ο λόγος, βέβαια, για το ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα διαχείρισης των βαλβίδων MultiAir, το οποίο καταργεί τη συμβατική πεταλούδα γκαζιού, ρυθμίζοντας τη ροή του αέρα προς τους κυλίνδρους μέσω των βαλβίδων εισαγωγής.
Τα οφέλη από την χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι πολλαπλά, καθώς δεν παρατηρείται, απλώς, αύξηση της απόδοσης του κινητήρα αλλά και αισθητή μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Έτσι, λοιπόν, το Abarth Punto Εvo των 1.368 κ.εκ. παράγει 165 ίππους -από τους 155 του απερχόμενου μοντέλου- και 20 επιπλέον Nm ροπής φτάνοντας, πλέον, τα 250.
Αντιθέτως, μείωση της τάξης του 10% εμφανίζει η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2, δηλώνοντας, μεταξύ άλλων, την ευεργετική παρουσία του Start&Stop και του Shift Gear Indicator.
Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ισχυρότερου Punto Evo μπορεί να διακρίνει κανείς τον πλούσιο εξοπλισμό -σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας-, το σύστημα πέδησης της Brembo και τη δυνατότητα επιλογής προγράμματος οδήγησης μέσω του ιδιαίτερα κομψού «manettino», που φιλοξενείται στην βάση της κεντρικής κονσόλας.
Το Abarth Punto Evo προσφέρεται ήδη στη χώρα μας στην τιμή των 20.500 ευρώ, ενώ στις αρχές του χρόνου διαθέσιμο θα είναι και το κιτ βελτίωσης esseesse, που μεταξύ άλλων αυξάνει την ισχύ του 1.400άρη κινητήρα στους 180 ίππους.
Ανάλογο είναι και το παράδειγμα του Abarth 500C, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια εξολοκλήρου νέα πρόταση, που δεν προϋπήρχε στο στόλο της ιταλικής φίρμας.
Το τρίτο, λοιπόν, κατά σειρά μοντέλο στην γκάμα της Abarth διαθέτει ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,4 λίτρων, 140 ίππους και ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Το «ABARTH Competizione», όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται η εξατάχυτη μονάδα, είναι άλλωστε αυτή που επί της ουσίας διαφοροποιεί το μέχρι σήμερα γνωστό Αbarth 500 από τη νεοεισερχόμενη, στην ελληνική αγορά, Cabrio εκδοχή του.
Θέλοντας, μάλιστα, να δικαιολογήσει την παρουσία του σε μια πρόταση της Abarth, το αυτοματοποιημένο κιβώτιο των έξι σχέσεων διαθέτει χειροκίνητη λειτουργία και sport διαμόρφωση .
Όπως και το Punto Evo, έτσι και το 500C της Abarth προσφέρεται με επτά αερόσακους και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στη μία και μοναδική εξοπλιστική έκδοση των 22.500 ευρώ.
auto.in.gr
- Έρευνα στην Τουρκία για τα στημένα παιχνίδια – Συνελήφθησαν παίκτες των Φενέρμπαχτσε και Γαλατασαράι
- Ευλογιά προβάτων: Τα ποσά και οι δικαιούχοι των αγροτικών αποζημιώσεων για το χαμένο εισόδημα
- «Οι εθελοντές είναι συχνά οι πρώτοι που δρουν σε στιγμές κρίσεων»
- H Κυπριακή Ομοσπονδία καλεί τον Ολυμπιακό να παίξει στη Λεμεσσό αντί για το ΣΕΦ
- Θρήνος στην κηδεία του 24χρονου που σκοτώθηκε στο τροχαίο στη Λούτσα
- «Φως στο Τούνελ»: Αποκαλυπτικά στοιχεία για δύο σκοτεινές υποθέσεις