Μετά από αρκετούς μήνες φημολογίας, η Pramac Ducati ανακοίνωσε και επίσημα την πρόσληψη του Loris Capirossi για το MotoGP του 2011. Ο 37χρονος οδηγούσε τα τρία τελευταία χρόνια για τη Suzuki, έχοντας αφήσει την εργοστασιακή Ducati στο τέλος του 2007.

Η Suzuki, μάλιστα, έδωσε την άδειά της στον Ιταλό βετεράνο να λάβει μέρος με τη «δορυφορική» ομάδα της Ducati στις δοκιμές της Βαλένθια, που θα διεξαχθούν στις 8-9 Νοεμβρίου 2010 – αμέσως μετά τον τελευταίο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.

Τη δεύτερη μοτοσικλέτα της Pramac Ducati, δίπλα στον Loris Capirossi, φημολογείται ότι θα οδηγεί το 2011 ο Randy de Puniet. Τη θέση του Γάλλου στην LCR Honda ακούγεται ότι θα πάρει ο φετινός πρωταθλητής του Moto2, Toni Elias.

Στο μεταξύ, η κατάρρευση της ομάδας Interwetten Honda οδηγεί (με τις ευλογίες της Honda) τον Ιάπωνα Hiroshi Aoyama στη Gresini Honda, δίπλα στον Marco Simoncelli. Ως γνωστόν, ο Marco Melandri θα συνεχίσει την καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes με την εργοστασιακή Yamaha.

Αν επιβεβαιωθεί το δίδυμο Simoncelli / Aoyama στη Gresini Honda, εμμέσως αυτό σημαίνει ότι η εργοστασιακή ομάδα της Honda θα διατηρήσει με τρίτη μοτοσικλέτα τον Andrea Dovizioso το 2011, δίπλα στους Casey Stoner και Dani Pedrosa.

Όσο για τη Suzuki, όλα δείχνουν ότι θα αγωνίζεται στο MotoGP το 2011 με μία μόνο μοτοσικλέτα. Η ιαπωνική εταιρεία προσπάθησε να προσελκύσει τον Randy de Puniet, αλλά ο Γάλλος δείχνει να οδεύει προς την Pramac Ducati.

auto.in.gr