Σε λάθος κατεύθυνση οι αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εκτιμούν οι καθηγητές των ΤΕΙ
Την πρόθεσή της να μετέχει σε διάλογο προκειμένου να παρουσιάσει τις θέσεις της για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εκφράζει η Ομοσπονδία Καθηγητών ΤΕΙ, τονίζοντας ωστόσο πως το κείμενο του υπουργείου Παιδείας δεν μπορεί να αποτελέσει τη βάση για διαβούλευση. Οι καθηγητές εκτιμούν ότι το κείμενο κινείται σε λάθος κατεύθυνση και ότι μέσα από αυτό «δεν φαίνεται καμία προοπτική επίλυσης των χρόνιων θεσμικών προβλημάτων των ΤΕΙ».
Την πρόθεσή της να μετέχει σε διάλογο προκειμένου να παρουσιάσει τις θέσεις της για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εκφράζει η Ομοσπονδία Καθηγητών ΤΕΙ, τονίζοντας, ωστόσο, πως το κείμενο του υπουργείου Παιδείας δεν μπορεί να αποτελέσει τη βάση για διαβούλευση.
Οι καθηγητές των ΤΕΙ θεωρούν ότι «το κείμενο είναι σε λάθος κατεύθυνση και οι θέσεις του δεν συμβάλλουν στην επίλυση των βασικών προβλημάτων των ΤΕΙ». Τονίζουν ακόμη πως μέσα από το κείμενο του υπουργείου Παιδείας δεν φαίνεται προοπτική επίλυσης των χρόνιων θεσμικών προβλημάτων των ΤΕΙ.
«Αντίθετα, για μία ακόμη φορά, διαφαίνεται ότι η πολιτεία επιχειρεί να επιβάλει περιορισμούς στην ανάπτυξη της ιδιαίτερης εκπαιδευτικής και ερευνητικής ταυτότητας των ΤΕΙ και να αντιμετωπίσει τα ιδρύματα του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης σαν κατώτερης θεσμικής αξίας από αυτά του Πανεπιστημιακού Τομέα. Οι προτάσεις του κειμένου δεν οδηγούν σε ένα ενιαίο δημοκρατικό θεσμικό πλαίσιο για την Ανώτατη Εκπαίδευση», αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους.
Όσον αφορά στον τρόπο εκλογής των διοικήσεων των ΤΕΙ και τη λειτουργία των Ιδρυμάτων, οι καθηγητές αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν ζητήματα που αλλοιώνουν το δημοκρατικό χαρακτήρα, διευκρινίζουν ωστόσο, ότι η αναγωγή του γεγονότος αυτού σε κυρίαρχη συνιστώσα είναι λανθασμένη και αδικεί όλες τις προσπάθειες των ιδρυμάτων.
Το προεδρείο της Ομοσπονδίας Καθηγητών ΤΕΙ, ωστόσο, εμφανίζεται έτοιμο να μετέχει σε έναν ειλικρινή διάλογο με θέσεις, οι οποίες αποφασίστηκαν στο 25ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας.
Τα ΤΕΙ, αναφέρουν οι καθηγητές τους, μπορούν να επιτελέσουν ουσιαστικό ρόλο στην έξοδο της χώρας από την κρίση με τη διάθεση στην αγορά εργασίας εξειδικευμένων υψηλού επιπέδου στελεχών τα οποία θα συμβάλλουν τόσο στην τεχνολογική, όσο και στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Για να επιτευχθεί δε αυτό, «χρειάζεται η στήριξη της πολιτείας σε οικονομικό και θεσμικό επίπεδο. Είναι κοινή διαπίστωση, ότι το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο χρειάζεται ριζικές αλλαγές, για να μπορέσουν τα Ιδρύματα να επιτελέσουν το ρόλο τους», καταλήγει το προεδρείο της Ομοσπονδίας Καθηγητών ΤΕΙ.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Παναθηναϊκός: Η 11άαδα για την αναμέτρηση με την ΑΕΛ
- Τέλη κυκλοφορίας: Σε τέσσερα βήματα η διαδικασία έκδοσής τους – Πρόστιμα για καθυστερήσεις
- LIVE: Αστέρας Τρίπολης – Λεβαδειακός
- Τρικυμία στον εξώστη… και ο απών Τσίπρας από διεργασίες κορυφής – οι αιχμές για τους «ιεροεξεταστές» της Ιθάκης
- Δεκατέσσερις συλλήψεις για την απόπειρα πραξικοπήματος στο Μπενίν
- Ατύχημα σοκ στην Formula E, με μονοθέσιο να διαλύεται στον αέρα! (vids)
