Επίσημη πρώτη για το νέο Ford Ranger
Στις αρχές του 2012 αναμένεται στην Ευρώπη η νέα γενιά του pickup της "μπλε οβάλ" φίρμας, η οποία θα λανσαριστεί με γκάμα τριών κινητήρων σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.
Από την Αυστραλία και την έκθεση αυτοκινήτου του Σίδνεϋ ξεκίνησε η παγκόσμια πορεία της επόμενης γενιάς του Ford Ranger προς τις 180 αγορές όπου θα διατίθεται από το καλοκαίρι του 2011.
Στην Ευρώπη, όπου και αναμένεται το 2012, το Ranger θα διατεθεί σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος και με ισάριθμους κινητήρες, δύο πετρελαίου και έναν βενζίνης.
Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν ο 2,2 λίτρων Duratorq TDCi I4 με απόδοση 150 ίππων και 375 Nm ροπής και ο ισχυρότερος Duratorq TDCi I5 των 200 ίππων και των 470 Nm ροπής ο οποίος θα εξοπλίζει την κορυφαία έκδοση του αμερικανικού pickup.
Η βενζινοκίνητη έκδοση θα εξοπλίζεται με κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων Duratec I4 απόδοσης 166 ίππων ο οποίος μπορεί να καταστεί συμβατός τόσο με βιοκαύσιμα όσο και υγραέριο.
Ως συνήθως το Ranger θα είναι διαθέσιμο σε τετρακίνητες και σε δικίνητες εκδόσεις στις οποίες θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων αλλά και ενός χειροκίνητου πέντε ταχυτήτων.
Οι τετρακίνητες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μετάδοσης με μπλοκέ διαφορικό που θα επιτρέπει στον οδηγό την επιλογή από 4×2 σε 4×4 ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης το οποίο όμως αποτελεί στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού.
Επιπλέον, το νέο Ranger που είναι μεγαλύτερο, προσφέροντας περισσότερους χώρους τόσο στο εσωτερικό όσο και από πλευράς φόρτωσης, διαθέτει ανασχεδιασμένη ανάρτηση εμπρός και πίσω, η οποία -κατά δήλωση του κατασκευαστή- αμβλύνοντας τα χαρακτηριστικά του pickup, δίνει περισσότερο την αίσθηση επιβατικού αυτοκινήτου στο δρόμο.
Σε αυτό άλλωστε στοχεύει και η παρουσία ενός νέου συστήματος, του Adaptive Load Control το οποίο ρυθμίζει την ανάρτηση ούτως ώστε το αυτοκίνητο να μην εμφανίζει κλίσεις, ανεξαρτήτως της θέσης του φορτίου.
Στα νέα συστήματα συγκαταλέγεται και το Trailer Sway Control το οποίο, σε περίπτωση παρουσίας ρυμουλκούμενου, αναλαμβάνει τη διαχείριση των φρένων που επίσης έχουν βελτιωθεί, για πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα.
auto.in.gr
- Αμφιθυμία και αναμονή από τους συνδικαλιστικούς φορείς για τις Συλλογικές Συμβάσεις
- Χριστούγεννα: Πότε ξεκινά το εορταστικό ωράριο – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
- Στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και τον Άγιο Δημήτριο η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ – Συνάντηση με τον μητροπολίτη Φιλόθεο
- Ο Γκουαρντιόλα αποθέωσε τον Μαρέσκα: «Από τους κορυφαίους προπονητές στον κόσμο»
- Η νέα γενιά οδηγεί τις πωλήσεις – Πώς βοηθάει το ΑΙ τις επιχειρήσεις
- Ο Μάικλ Λάντον ήταν ένας πολύ αστείος τύπος, αλλά είχε «απαίσια παιδική ηλικία»

