«Αεροδυναμική» αντεπίθεση των Ferrari και McLaren
Στο Μαρανέλο και στο Ουόκινγκ ανασχεδίασαν κρίσιμα αεροδυναμικά εξαρτήματα της F10 και της ΜΡ4/25, ώστε να αντιμετωπίσουν την αεροδυναμική ανωτερότητα της RBR στην τελική ευθεία για την ανάδειξη των φετινών πρωταθλητών της Formula 1.
Σε αντίθεση με τη Monza, στο σιρκουί της Σιγκαπούρης θα είναι κρίσιμη η αεροδυναμική ανωτερότητα της Red Bull RB6. Για να μείνουν με αξιώσεις στη μάχη του τίτλου, συνεπώς, οι Ferrari και McLaren ετοίμασαν για το Grand Prix του ασιατικού λιμανιού (24-26/9) μια σειρά αεροδυναμικών αναβαθμίσεων των μονοθεσίων τους.
Η Scuderia ανασχεδίασε το διαχύτη, στην απόληξη του δαπέδου της F10, αφού πρώτα κατανόησε πλήρως τη λειτουργία του – όπως απέδειξε με την pole position και τη νίκη στη Monza. Με τον ανασχεδιασμό του πίσω μέρους του δαπέδου, τώρα ο διαχύτης δέχεται με λίγο διαφορετικό τρόπο τη ροή των καυσαερίων από τις εξατμίσεις.
«Πρέπει να αποφύγουμε αυτό που συνέβη στο Βέλγιο, όπου τα νέα μας εξαρτήματα δεν απέδωσαν επειδή δεν είχαμε την ευκαιρία να τα δοκιμάσουμε. Είναι αδύνατο να προβλέψεις τι θα συμβεί, αφού υπάρχουν πολλές παράμετροι» είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali.
Ο Fernando Alonso συμπλήρωσε, στο γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport: «Τώρα το μονοθέσιό μας ταιριάζει σε κάθε είδους σιρκουί. Ξέρουμε ότι η Red Bull θα είναι πολύ δυνατή στα δύο επόμενα Grands Prix, αλλά εμείς θα έχουμε σταθερότητα, η οποία είναι το ‘κλειδί’ για τον τίτλο».
H McLaren, από την πλευρά της, προχώρησε σε εκτεταμένο ανασχεδιασμό πολλών αεροδυναμικών εξαρτημάτων ώστε να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο την υστέρησή της από την RB6 στον τομέα της παραγωγής αρνητικής άντωσης («κάθετης δύναμης»).
Ο Επικεφαλής Μηχανικός της ομάδας, Philip Prew, τόνισε ενόψει του GP Σιγκαπούρης: «Αυτό θα είναι σημαντικό τριήμερο, ειδικά μετά τα προβλήματα που είχαμε στην Ουγγαρία, η οποία είναι το σημείο αναφοράς για ένα σιρκουί υψηλής άντωσης / χαμηλής ταχύτητας. Θα είμαστε ανταγωνιστικοί, μαζί με τις Red Bull και Ferrari».
Σχετικά με τις αναβαθμίσεις της McLaren MP4/25, ο Βρετανός συμπλήρωσε: «Σε σχέση με την Ουγγαρία έχουμε ορισμένες μεγάλες αναβαθμίσεις και κατανοούμε περισσότερο το μονοθέσιο, καθώς και τους τρόπους να βγάλουμε περισσότερο στην επιφάνεια τις αεροδυναμικές του δυνατότητες.
Ελπίζουμε ότι κλείσαμε τη διαφορά και ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Ορισμένα νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα τα χρησιμοποιήσαμε ήδη στο Spa και τη Monza και ειδικά για τη Σιγκαπούρη έχουμε και καινούρια, όπως ανασχεδιασμένη εμπρός πτέρυγα, με στόχο να αυξήσουμε την παραγωγή αρνητικής άντωσης».
auto.in.gr
- Μουντιάλ 2026: Το πλήρες πρόγραμμα των ομίλων και των νοκ-άουτ
- ΣΥΡΙΖΑ για επεισόδια στην πορεία για τον Γρηγορόπουλο: Η εντολή ήταν η διάλυση των συγκεντρώσεων και η πρόκληση επεισοδίων, πάση θυσία
- Ετοιμάζεις ταξίδι; 10 πράγματα που πρέπει να τσεκάρεις – Ο απόλυτος οδηγός προετοιμασίας
- Η «ξέφρενη» κούρσα της Άστον Βίλα – Ο Έμερι βρήκε τις λύσεις και αποθεώνεται
- Πόλεμος στην Ουκρανία: Η ηγεσία της ΕΕ και το ενδεχόμενο ενός πρωτοφανούς στρατηγικού ναυαγίου
- Σεισμός 4,6 Ρίχτερ στα Καλάβρυτα


