Ο Kimi Raikkonen προσέγγισε τη Renault F1
Με μια απρόσμενη αλλαγή διάθεσης, ο Φινλανδός –που μέχρι πρότινος έλεγε ότι θα παραμείνει στο WRC το 2011- έδειξε ενδιαφέρον να επιστρέψει στη Formula 1 και ήρθε σε επαφές με τη Renault F1. Σε περίπτωση συμφωνίας, ο Vitaly Petrov θα οδηγεί για τη Lotus – Renault.
Παρότι μέχρι πρόσφατα φερόταν αποφασισμένος να συνεχίσει την καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι το 2011, ο Kimi Raikkonen φαίνεται ότι εκδήλωσε και πάλι ενδιαφέρον για να επιστρέψει στη Formula 1, προσεγγίζοντας τη Renault F1.
Ο διευθυντής της γαλλικής ομάδας, Eric Boullier, επιβεβαίωσε στο βρετανικό περιοδικό Autosport ότι ο Kimi ήρθε σε επαφή με την ομάδα του Enstone. Παρόλα αυτά, συμπλήρωσε, δεν υπάρχει ακόμα καμία απόφαση σχετικά με τον οδηγό που θα πλαισιώσει τον Robert Kubica το 2011.
Ο Kimi Raikkonen είναι μια ελκυστική επιλογή, τόσο από άποψη ικανότητας όσο και δημοτικότητας, αλλά το κασέ το Φινλανδού είναι δυσθεώρητο. Την ίδια στιγμή, ο Vitaly Petrov εξασφάλισε φέτος 15 εκατ. δολάρια από χορηγίες για λογαριασμό της ομάδας και οι επιδόσεις του Ρώσου βελτιώνονται διαρκώς.
«Πρέπει να το σκεφτούμε, αλλά η προτεραιότητα είναι ο Vitaly. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί. Αν μας πείσει, θα τον κρατήσουμε χωρίς αμφιβολία. Είναι η πρώτη μας επιλογή, αλλά έχουμε και ορισμένες ακόμα. Ο Kimi είναι μία από αυτές», είπε ο Eric Boullier.
Σε περίπτωση επιλογής του Kimi Raikkonen από τη Renault F1, φημολογείται έντονα ότι ο Vitaly Petrov θα οδηγεί το 2011 στη Lotus, στο πλαίσιο της διαφαινόμενης συμφωνίας της τελευταίας για την αγορά κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης από τη Renault.
auto.in.gr
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
