Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα δέχεται η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520
Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.
Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.
Σήμερα την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία και μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς προς επίλυση.
Το 1520 πρόκειται να αλλάξει μέσα στον επόμενο χρόνο, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Κυβερνοασφάλεια: Αγορές με τη βοήθεια της AI και προσωπικά δεδομένα
- Ακίνητα: Έρχεται το price map για να βάλει τάξη στην αγορά
- Ταξίδια: Οι 4+1 τάσεις που θα διαμορφώσουν το τοπίο του 2026
- Ερντογάν: Συναντήθηκε με τον ντε φάκτο ηγέτη του Σουδάν – Τι του υποσχέθηκε
- Λούβρο: Υπό πίεση μετά από μια καταστροφική χρονιά
- Ράσφορντ: «Όταν μεγάλωσα συνειδητοποίησα τι είχε περάσει η μητέρα μου»