Στα κοινωνικά δίκτυα περνούν τον περισσότερο χρόνο τους οι Αμερικανοί στο Ίντερνετ
Κατακόρυφη άνοδο σημείωσε σε σχέση με πέρυσι ο χρόνος που διαθέτουν οι Αμερικανοί στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και σε μπλογκ, σύμφωνα με τα πορίσματα της εταιρείας Nielsen.
Κατακόρυφη άνοδο σημείωσε σε σχέση με πέρυσι ο χρόνος που διαθέτουν οι Αμερικανοί στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και σε μπλογκ, σύμφωνα με τα πορίσματα της εταιρείας Nielsen.
Συγκεκριμένα τον Ιούνιο του 2010 οι Αμερικανοί διέθεταν το 22,7% του χρόνου που περνούν στο Ίντερνετ στα κοινωνικά δίκτυα, για να ακολουθήσουν σε μεγάλη απόσταση τα δικτυακά παιχνίδια (10,2%) τα οποία ξεπέρασαν το email που καταλαμβάνει το 8,3%, τα πόρταλ (4,4%) και το τσατ (4,0%).
Όλες οι άλλες δραστηριότητες (αναζήτηση, αγορές) συγκέντρωσαν πολύ μικρότερα ποσοστά.
Έτσι οι Αμερικανοί διαθέτουν το ένα τρίτο του χρόνου τους online στην επικοινωνία.
Την ίδια εποχή το 2009, τα δίκτυα προηγούνταν αλλά μόλις με το 15,8% ενώ ακολουθούσαν το email (11,5%), τα παιχνίδια (9,3%) και το τσατ στο 4,7%.
Αυτή η προτίμηση αν μεταφραστεί σε χρόνο δίνει συνολικό χρόνο 906 εκατομμύρια ώρες το μήνα για τα κοινωνικά δίκτυα και τα μπλογκ και 407 εκατομμύρια για τα παιχνίδια.
Διαφορετική είναι η εικόνα για τη πρόσβαση από κινητά τηλέφωνα. Εκεί το email υπερισχύει με 41,6% του χρόνου έναντι 10,5% των κοινωνικών δικτύων. Αυξητικές τάσεις έχει και η πρόσβαση σε μουσική και ταινίες από τα κινητά.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Γάζα: «Συλλογική τιμωρία» – Το Ισραήλ έχει δολοφονήσει πάνω από 700 συγγενείς δημοσιογράφων
- Γκύζη: Άνδρας μαχαίρωσε τη σύζυγό του και αυτοκτόνησε – Στο νοσοκομείο σε κρίσιμη κατάσταση η γυναίκα
- Ivan Greko: Στο Αυτόφωρο τη Δευτέρα μετά την ποινική δίωξη για αποδοχή προϊόντων εγκλήματος
- Μεταγραφική ενίσχυση για τον Άρη
- Χωρίς προβλήματα διεξάγονται οι βουλευτικές εκλογές στο Κόσοβο
- Με μαγιό στον Αστέρα, ξυπόλητη στην Πλάκα, για ποτά στην Ύδρα – Η Μπριζίτ Μπαρντό στην Ελλάδα το ’69
