Η κατηγορία Moto3 αντικαθιστά τα 125 κ.εκ. από το 2012
Για πρώτη φορά στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσικλετών το 2012 δεν θα υπάρχουν δίχρονες μοτοσικλέτες, καθώς όλα δείχνουν ότι η κατηγορία των δίχρονων 125 κ.εκ. θα αντικατασταθεί σε δύο χρόνια από τη νεοσύστατη Moto3 με τετράχρονες μοτοσικλέτες 250 κ.εκ.
Η κατηγορία των 125 κ.εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσικλετών θα μετονομαστεί σε Moto3 το 2012 και θα περιλαμβάνει πλέον τετράχρονες μοτοσικλέτες 250 κυβικών εκατοστών – αντί για δίχρονες 125 κ.εκ., όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα.
Αυτό είναι το πλάνο, που συζητά η Dorna (κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων) με τη FIM (Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας), θα αποκλείσει τις δίχρονες μοτοσικλέτες από το πρωτάθλημα για πρώτη φορά στην ιστορία του σπορ, από το 1949.
Σύμφωνα με το βρετανικό Τύπο, η Honda έχει ήδη δοκιμάσει στην Ιαπωνία τον δίχρονο κινητήρα 250 κ.εκ. που θα προσφέρει στις ομάδες της κατηγορίας Moto3. Ωστόσο, αυτός δεν θα είναι ο μοναδικός κινητήρας που θα διατίθεται στις τελευταίες.
Με τη νέα κατηγορία θα λυθεί το πρόβλημα συνωστισμού πολλών μικρότερων αγωνιστικών ομάδων στην κατηγορία Moto2, που συστάθηκε φέτος στη θέση της κατηγορίας των 250 κ.εκ., καθώς και το πρόβλημα ελλιπούς προϋπολογισμού ορισμένων ομάδων του Moto2.
auto.in.gr
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
- Ο νέος τουριστικός χάρτης: Γιατί αλλάζουν οι προορισμοί και τι σημαίνει για την οικονομία
