Εκτονώνεται εν οίκω η κρίση στην RBR
Με κινήσεις συμβιβασμού τόσο της ομάδας όσο και του Mark Webber -όχι όμως και του Sebastian Vettel-, το θέμα της σύγκρουσης των δύο οδηγών στο GP Τουρκίας δείχνει να επιλύεται καθώς έγινε αποδεκτό ως ένα συμβάν που οφειλόταν στην έλλειψη εμπειρίας της ομάδας.
«Ο κόσμος πρέπει να θυμάται ότι η ομάδα μας είναι ακόμα μικρής ηλικίας» είπε ο Mark Webber για το συμβάν του GP Τουρκίας 2010, τη σύγκρουσή του με τον Sebastian Vettel που κόστισε στη Red Bull Racing πιθανό 1-2 στον αγώνα της Πόλης. «Ομάδες σαν τη Ferrari και τη McLaren είχαν τέτοιες μέρες στο παρελθόν.
Δυστυχώς στην Τουρκία μάθαμε κάτι με τον άσχημο τρόπο. Μαχόμαστε σκληρά τη McLaren, όμως παράλληλα ακόμα μαθαίνουμε. Πρέπει να επιστρέψουμε, ενωμένοι ως ομάδα και να συνεχίσουμε», συμπλήρωσε ο Αυστραλός.
Ανάλογα λόγια συμβιβασμού εξέφρασε και η RBR. Έπειτα από προσεκτική μελέτη των δεδομένων, όπως δήλωσε ο διευθυντής της Christian Horner, η ομάδα του Μίλτον Κινς κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το συμβάν ήταν απλώς ένα «αγωνιστικό ατύχημα» – ότι δηλαδή η ευθύνη βαραίνει ισόποσα και τους δύο οδηγούς.
«Έχοντας εξετάσει τα δεδομένα, είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για αγωνιστικό συμβάν που δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί μεταξύ δύο οδηγών της ίδιας ομάδας», τόνισε ο C. Horner. «Ο Mark κράτησε εσωτερική γραμμή και αμύνθηκε, όπως δικαιούται.
Όταν ο Sebastian έφτασε τρία τέταρτα πιο μπροστά, κινήθηκε προς τα δεξιά. Ο Mark κράτησε τη θέση του και οι δύο οδηγοί ήρθαν σε επαφή. Σε τελική ανάλυση οι δύο οδηγοί θα έπρεπε να είχαν δώσει χώρο ο ένας στον άλλον», συμπλήρωσε.
Παράλληλα, η RBR διευκρίνισε ότι ο M. Webber δεν είχε γυρίσει τον κινητήρα του σε ρύθμιση μειωμένης κατανάλωσης (που κοστίζει δύο δέκατα του δευτ. στο γύρο) στον 40ο γύρο, που έγινε το ατύχημα, αλλά δύο γύρους νωρίτερα.
Κι επιπλέον, ο C. Horner αποκάλυψε στο αγγλικό περιοδικό «Autosport»: «Ο Mark ζήτησε στον προηγούμενο γύρο να πούμε στον Sebastian να μειώσει ρυθμό. Δεν υπήρχε κανένας τρόπος να γίνει αυτό, διότι οι McLaren ήταν ακριβώς πίσω μας.
Ήταν ξεκάθαρο ότι με το πλεονέκτημα που είχαν οι McLaren στις ευθείες ήταν αδύνατο να κάνουμε πίσω. Φάνηκε ότι ο Mark πάσχιζε λίγο περισσότερο με τα πίσω ελαστικά του – έτσι μας φάνηκε στον τοίχο των pits. Κι ο Sebastian έκλεισε γρήγορα τη διαφορά από τον Mark στους γύρους 38 και 39″.
Ο Βρετανός, πολύπειρος σε μικρότερες κατηγορίες αγώνων και διευθυντής της RBR από την ίδρυσή της, δηλώνει αισιόδοξος ότι το θέμα θα εκτονωθεί σύντομα: «Είμαστε τυχεροί γιατί οι δύο οδηγοί μας είναι ώριμοι άνθρωποι. Προφανώς τα συναισθήματα ήταν έντονα την Κυριακή, αλλά είναι και οι δύο επαγγελματίες.
Πιθανότατα δεν θα πάνε παρέα στη μπυραρία να πιουν μαζί, αλλά θα συνεχίσουν να εργάζονται επαγγελματικά όπως στους προηγούμενους αγώνες. Δουλεύουν για την ομάδα και ξέρουν ποιοι είναι οι κανόνες».
Και κατέληξε λέγοντας «…πάντα υποστήριζα με όλες μου τις δυνάμεις την ισονομία και ίση μεταχείριση των δύο οδηγών».
Ο Mark Webber θα συζητήσει το συμβάν με τον Sebastian Vettel πριν το GP Καναδά (13/6) για να βρεθεί λύση. Από τη δική του πλευρά, ο S. Vettel –δημοσίως, τουλάχιστον- τηρεί σιγή ιχθύος.
auto.in.gr
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z

