Εν αναμονή της FIA για το σχεδιασμό του 57ου Ακρόπολις
Στο τέλος Ιουνίου 2010 θα αποφασιστεί η τελική δομή των ράλι του WRC 2011 και θα ξεκινήσει η επιλογή των ειδικών διαδρομών του ελληνικού αγώνα, που θα βασίζεται ξανά στο Λουτράκι.
Ο σχεδιασμός του 57ου Ράλι Ακρόπολις, μετά τη διασφάλιση της θέσης του ελληνικού αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011, θα ξεκινήσει μετά το τέλος Ιουνίου 2010 – οπότε και η FIA θα λάβει τις τελικές της αποφάσεις σχετικά με τη δομή των ράλι του θεσμού.
Το μόνο βέβαιο, προς το παρόν, είναι ότι ο αγώνας θα βασίζεται και το 2011 στο Λουτράκι, στο δεύτερο από τα τρία χρόνια του συμβολαίου που έχει η πόλη με την ΕΛΠΑ. Η διοργανώτρια αρχή, επίσης, μελετά αρκετές εναλλακτικές προτάσεις για τη διεξαγωγή υπερειδικής διαδρομής.
Ωστόσο, ακόμη δεν μπορεί να προχωρήσει στο σχεδιασμό του 57ου Ακρόπολις – όχι πριν οριστικοποιηθεί η δομή των αγώνων στη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Motorsport της 23ης Ιουνίου 2010. Εκεί θα εξεταστούν οι προτάσεις που έγιναν στο τέλος Οκτωβρίου 2009 και άλλες.
Οι προτάσεις του Οκτωβρίου 2009, που έγιναν λίγες μέρες μετά την εκλογή του Jean Todt στην προεδρία της FIA, ήταν μεταξύ άλλων ειδικές απεριόριστου μήκους (αλλά με όριο 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων μεταξύ κάθε στάσης στο Service Park) και ελευθερία επιλογής των συνολικών αγωνιστικών χιλιομέτρων του αγώνα από 300 ως 500.
Επίσης, είχε προταθεί να έχουν οι οργανωτές τη δυνατότητα αλλαγής της τοποθεσίας του Service Park στη διάρκεια του αγώνα -για την προβολή του σπορ σε περισσότερες περιοχές- αλλά και την επιλογή για αγώνες τριών μέχρι πέντε ημερών, που θα τερματίζουν Σάββατο ή Κυριακή.
Ο σχεδιασμός του 57ου Ράλι Ακρόπολις, λοιπόν, θα ξεκινήσει μόλις η FIA κατασταλάξει στα παραπάνω ζητήματα και θα πρέπει να κατατεθεί από την ΕΛΠΑ στην Ομοσπονδία μέχρι τον Οκτώβριο 2010, επτά μήνες πριν τη διεξαγωγή του αγώνα. Στο μεταξύ, η Λέσχη αναζητά πόρους για τη χρηματοδότηση του αγώνα – και εμφανίζεται περισσότερο αισιόδοξη σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.
Μακροχρόνιο πρόγραμμα
Στο μεταξύ, μετά την επίσημη ανακοίνωση του προγράμματος του 2011, ο Simon Long (διευθύνων σύμβουλος της North One Sport, κατόχου των εμπορικών δικαιωμάτων του WRC) άφησε να εννοηθεί ότι ο κεντρικός κορμός του προγράμματος του 2011 θα είναι σταθερός για αρκετά χρόνια: Το πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς ανέκαθεν ήταν ένα κρίσιμο βήμα για τα μακροχρόνια πλάνα μας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, είπε ο Βρετανός.
Δουλέψαμε σκληρά, σε συνεργασία με τη FIA, για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα που όχι μόνο να αποδίδει εμπορικά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τις ομάδες και τους οργανωτές, αλλά και ιδιαίτερα να προσφέρει την πλατφόρμα ενός πρωταθλήματος που θα έχει ποικιλία και συναγωνιασμό.
Το πρόγραμμα στο οποίο καταλήξαμε, εννιά μήνες πριν το τέλος της φετινής χρονιάς, προσφέρει όλα όσα θέλαμε, χρόνο προετοιμασίας και ισχυρή αίσθηση σταθερότητας. Περιλαμβάνει συναρπαστική μίξη παλιών θρυλικών αγώνων και νέων προκλήσεων και εκτείνεται γεωγραφικά σε πέντε ηπείρους.
Το πρόγραμμα του 2011 είναι πολύ καλύτερο από άποψη εμπορική, αλλά και προγραμματισμού των μετακινήσεων. Τα καθιερωμένα ράλι θα βοηθήσουν το θεσμό να αποκτήσει κεκτημένη ταχύτητα κια θα δίνουν στους θεατές σαφέστερη άποψη πότε επίκειται ο επόμενος αγώνας.
Στη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Motorsport, στις 23 Ιουνίου 2010, αναμένεται στο πρόγραμμα να προστεθεί και 14ος αγώνας. Φαβορί για τη θέση είναι το Ράλι Πολωνίας (χώρας του υπεύθυνου ασφαλείας της FIA Jacek Bartos), το οποίο άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις το 2009.
auto.in.gr
- Ο Τραμπ εύχεται «ευτυχισμένα Χριστούγεννα» ακόμα και στα «αποβράσματα της ριζοσπαστικής αριστεράς»
- Ρωσία: Η αεράμυνα κατέρριψε 25 ουκρανικά drones που κατεθύνονταν στη Μόσχα
- Υεμένη: Συμφωνία ανταλλαγής πτωμάτων και αιχμαλώτων ανάμεσα στις αντιμαχόμενες πλευρές
- Βολιβία: Κινητοποιήσεις εργαζομένων στα ορυχεία εναντίον της κατάργησης των επιδοτήσεων στα καύσιμα
- Συρία: Αεροπορικοί βομβαρδισμοί της Ιορδανίας εναντίον κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών
- Ονδούρα: Η κυβέρνηση Τραμπ «συνεχάρη» τον εκλεκτό της νέο πρόεδρο της χώρας