Επικεφαλής του Ράλι Τουρκίας, μετά το δεύτερο σκέλος του 4ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, τέθηκε ο Sebastien Loeb της Citroen – εκμεταλλευόμενος ένα κλατάρισμα που κόστισε τρία λεπτά στον Sebastien Ogier.


Ένα ελαστικό της Citroen C4 WRC του νεαρού Γάλλου εξερράγη στην 15η Ειδική Διαδρομή του αγώνα και ο S. Ogier έχασε τρία λεπτά αλλάζοντας τροχό μέσα στην Ειδική. Τότε ο S. Loeb πήρε την πρωτοπορία και επέλεξε να μην βραδυπορήσει στο τέλος της ημέρας, ώστε να μην έχει το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος στις Ειδικές του τρίτου και τελευταίου σκέλους της Κυριακής (18/04).


Οι Petter Solberg (Solberg Citroen) και Mikko Hirvonen (Ford) ακολουθούν τον πρωταθλητή με διαφορά 16,2 και 17,3 δευτερολέπτων αντίστοιχα και τρέφουν βάσιμες ελπίδες νίκης – δεδομένου πως ο S. Loeb λέει ότι θα είναι σημαντική η χρονοτριβή της πρώτης θέσης εκκίνησης την τελευταία μέρα του αγώνα.


Στην πρώτη Ειδική του σημερινού σκέλους, επίσης, ο Jari Matti Latvala ανετράπη σε ανάχωμα και έχασε εννέα λεπτά – καθώς πολλοί οδηγοί εξέφρασαν έντονα παράπονα ότι η οργάνωση του Ράλι Τουρκίας άλλαξε τις Ειδικές Διαδρομές από τις αναγνωρίσεις μέχρι τον αγώνα, με αποτέλεσμα οι σημειώσεις και είναι ανακριβείς!


Διαβάστε περισσότερα εδώ και δείτε τις φωτογραφίες του αγώνα της Κωνσταντινούπολης.


auto.in.gr