Επίσημο ντεμπούτο στις Βρυξέλλες για το ηλεκτροκίνητο Citroen C-Zero
Την πρώτη του εκθεσιακή εμφάνιση έκανε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών το C-Zero, το ηλεκτροκίνητο αστικού προσανατολισμού μοντέλο της Citroen.
Προϊόν συνεξέλιξης των PSA και Mitsubishi το ηλεκτρικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας έρχεται να προστεθεί δίπλα στα Peugeot iOn και Mitsubishi iMiEVμε τα οποία μοιράζεται την τεχνολογία του.
Η ισχύς του προέρχεται από ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 64 ίππων και 180 Nm ροπής, διαθέσιμης από την εκκίνηση, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Για την φόρτιση των μπαταριών απαιτούνται έξι ώρες σε οικιακό δίκτυο 220V ενώ υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης σε δίκτυο υψηλής τάσης 400V οπότε η κατά 80% επαναφόρτιση των συστοιχιών ιόντων λιθίου επιτυγχάνεται μόλις σε μισή ώρα.
To C-Zero με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να διανύσει 130χλμ. κάτι που σε συνδυασμό με το μήκος του που δεν ξεπερνά τα 3,50 μέτρα το καθιστά κάτι παραπάνω από ιδανικό για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις που σημειωτέον, σύμφωνα με έρευνες , δεν ξεπερνούν κατά μέσο όρο τα 30χλμ.
Με δεδομένη την αυξημένη αυτονομία του σε συνδυασμό με την τελική του ταχύτητα η οποία ανέρχεται στα 130 χλμ. και τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100χλμ στα 15 δευτερόλεπτα, το C-Zero δεν είναι απαγορευτικό για σύντομες εξορμήσεις στους αυτοκινητοδρόμους θέτοντας έτσι υποψηφιότητα να αναδειχθεί σε ένα από τα πλέον δημοφιλή του είδους του όταν διατεθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2010.
- Πρώτη δήλωση του ISIS μετά την επίθεση στη Συρία: «Ήταν ισχυρό πλήγμα για τις ΗΠΑ και τις συριακές δυνάμεις»
- Ο Μαρέσκα έσπευσε να «σβήσει τη φωτιά» για Γκουαρδιόλα και Μάντσεστερ Σίτι: «Στην Τσέλσι και του χρόνου»
- ΕΥΔΑΠ: 17 ερωτήσεις και απαντήσεις για τις αλλαγές στα τιμολόγια του νερού
- Πόλεμος στη Φτώχεια: Η αμερικανική πόλη που δεν σώθηκε με τα δισ. της Ουάσιγκτον
- «Σαν Ε.Τ. χαμηλού προϋπολογισμού» – Οι υποτιμημένες ταινίες των Χριστουγέννων
- Χαμένος ήλιος, πεταμένος άνεμος – Η ΕΕ κινδυνεύει να χάσει τον στόχο για τις ΑΠΕ

