Πονοκεφάλους έχει προκαλέσει στην γαλλική κυβέρνηση η παραγωγή της επόμενης γενιάς του δημοφιλούς μικρού, η οποία προκειμένου να διασώσει τις θέσεις εργασίας προσπαθεί να αποτρέψει με κάθε τρόπο την μετεγκατάσταση του Renault Clio στην παραγωγική μονάδα της γαλλικής φίρμας στην Τουρκία.



Μετά από δημοσίευμα γαλλικής εφημερίδας που ήθελε την Renault στην προσπάθεια της να περιορίσει τις δαπάνες κατασκευής του επόμενου Clio να μεταφέρει το σύνολο της παραγωγής του από το Flins στην τουρκική βιομηχανική μονάδα της στην Bursa, ο Γάλλος υπουργός βιομηχανίας, Christian Estrosi έφερε το θέμα στο γαλλικό κοινοβούλιο.



Δεν θα επιτρέψουμε την παραγωγή της 4ης γενιάς του Clio στην Τουρκία. Αυτό το μοντέλο Renault θα παράγεται στη Γαλλία για να πωλείται στην Γαλλία. Και το λέω αυτό στο όνομα του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης- όταν ένα αυτοκίνητο προορίζεται για την γαλλική αγορά, πρέπει να κατασκευάζεται στην Γαλλία τόνισε o Christian Estrosi από το βήμα του κοινοβουλίου σε μια δήλωση που πολλοί θα θεωρούσαν ότι ανήκει στο παρελθόν.



Η Renault κλίνει προς την απόφαση να προωθήσει την τέταρτη γενιά του Clio στις γραμμές παραγωγής της κοινοπραξίας της με την τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία Oyak, στην Bursa όπου ήδη κατασκευάζεται η τρέχουσα γενιά και να χρησιμοποιήσει το εργοστάσιο στο Flins για την παραγωγή του ηλεκτρικού Zoe.


Ωστόσο, προς το παρόν καμία απόφαση δεν έχει ληφθεί επισήμως όπως ανακοίνωσε η Reanult στην οποία –σημειωτέον- το γαλλικό δημόσιο συμμετέχει με μερίδιο 15%.