2

Το νέο μονοθέσιο της Ferrari για το προσεχές πρωτάθλημα της Formula 1 έχει τον κωδικό 281 και σημαντικό αεροδυναμικό ρίσκο, ενώ σε ορισμένους τομείς υιοθετεί ιδέες της περσινής Red Bull RB5. Η παρουσίασή του θα γίνει την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου, πριν τα πρώτα του χιλιόμετρα στις δοκιμές της Βαλένθια (1-3/02).


Σύμφωνα με όσα έγραψε ο δημοσιογράφος και τεχνικός αναλυτής Giorgio Piola στην κυριακάτική έκδοση της ιταλικής εφημερίδας Gazzetta dello Sport, η Ferrari 281 έχει πολύ δυναμική σχεδίαση, με στόχο να λυθούν τα περσινά προβλήματα αεροδυναμικής υστέρησης.


Παρουσιάζει ομοιότητες με την RB5 στο ρύγχος και στον διαχύτη. Επιπλέον έχει αυξημένο μεταξόνιο κατά 15 εκατοστά για την τοποθέτηση δοχείου καυσίμου 240 λίτρων, διπλάσιο σε σχέση με πέρσι δεδομένης της απαγόρευσης ανεφοδιασμών στα pit-stops.


Επιπλέον, η Scuderia και ο αρχισχεδιαστής Νικόλας Τομπάζης έχουν προσπαθήσει να επιτύχουν τη μετατόπιση βάρους όσο το δυνατόν πιο πίσω, δεδομένου ότι μειώθηκε το πλάτος των μπροστινών ελαστικών.


Το δοχείο λιπαντικού της Ferrari 281 τοποθετήθηκε τώρα πίσω από τον κινητήρα. Τέλος, αφαιρέθηκαν και τα καλύμματα των τροχών, σύμφωνα με την απαγόρευση από τους νέους κανονισμούς.


Σήμερα ξεκινά στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο, χειμερινό θέρετρο στους Δολομίτες, η παραδοσιακή χειμερινή συνάντηση της Ferrari και της Ducati με εκπροσώπους του Τύπου και άλλους καλεσμένους. Ο Fernando Alonso θα παραχωρήσει την πρώτη του συνέντευξη Τύπου και πρώτη του φωτογράφηση με τα χρώματα της Ferrari.


auto.in.gr