2

Η εταιρεία Genii Capital, του επιχειρηματία Gerard Lopez από το Λουξεμβούργο, αγόρασε σημαντικό μερίδιο της Renault F1 -της τάξης του 75%, όπως φημολογείται- και διασφάλισε την επιβίωση της ομάδας του Ενστοουν και την παρουσία της στο προσεχές πρωτάθλημα της Formula 1.


Η Renault F1 δεν θα αλλάξει ονομασία, όπως ανακοίνωσε επίσημα σήμερα η γαλλική εταιρεία – που θα εξακολουθήσει να προμηθεύει κινητήρες στην ομάδα, αλλά και στη Red Bull Racing. Παράλληλα, οι διασυνδέσεις της Genii Capital στην ευρωπαϊκή αγορά θα τη βοηθήσουν να εξασφαλίσει χορηγίες.


Τις τελευταίες εβδομάδες η Renault εξέταζε πολλές επιλογές σχετικά με το μέλλον της αγωνιστικής της ομάδας – μεταξύ των οποίων και την αποχώρηση από τη F1. Η απόφαση πώλησης μεριδίου της μιμείται ανάλογη απόφαση της Williams, η οποία διέθεσε (πολύ μικρότερο, μειοψηφικό) μερίδιο στον επιχειρηματία Toto Wolff.


Η επιβίωση της ομάδας σημαίνει ότι ο Robert Kubica θα παραμείνει στο Ενστοουν, για να ηγηθεί της προσπάθειας επιστροφής της Renault F1 στην κορυφή. Για το έτερο μονοθέσιο ακούγονται τα ονόματα των Nick Heidfeld και Kamui Kobayashi.


Είμαι βέβαιος ότι ο ενθουσιασμός και η επιχειρηματική εξειδίκευση της Genii Capital θα δημιουργήσει νέα δυναμική για την ομάδα, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες μας είπε ο πρόεδρος της Renault F1, Bernard Rey.


Η σημερινή ανακοίνωση επιβεβαιώνει την πίστη της Renault στο διοικητικό σώμα της F1 σχετικά με τη βελτίωση των οικολογικών τεχνολογιών του σπορ. Θα δείξουμε την ικανότητα της Renault στην εξέλιξη αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων με εξαιρετική απόδοση στη χρήση καυσίμων, κατέληξε.


Ο Eric Lux, διευθύνων σύμβουλος της Genii Capital, πρόσθεσε: Το μακροχρόνιο όραμά μας είναι να επαναφέρουμε τη Renault στην κορυφή της Formula 1. Θα διοικήσουμε την ομάδα θέτοντας αισιόδοξους στόχους, χωρίς να αμελούμε την αποδοτικότητα των χρημάτων μας.


Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η απόδοση στην πίστα εξαρτάται άμεσα από τη διοικητική απόδοση και θα χρησιμοποιήσουμε όλο το επιχειρηματικό μας πνεύμα και τη γνώση της αγοράς για να πετύχουμε αυτό το στόχο, κατέληξε.


auto.in.gr