Το Ford Fiesta R2 του Λάμπρου Αθανασούλα για την Καταλονία
Μετά το θρίαμβο στο Ράλι Ακρόπολις, ο Λάμπρος και ο συνοδηγός του Νίκος Ζακχαίος επιβεβαίωσαν τη συμμετοχή τους και στο Ράλι Καταλονίας, στο ντεμπούτο του Ford Fiesta R2!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας πέτυχε το μεγάλο στόχο να εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στο Ράλι Καταλονίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, τις πρώτες μέρες του Οκτωβρίου 2009 – και μάλιστα με το νεότευκτο Ford Fiesta R2, όπως ανακοίνωσε ο Ελληνας νικητής της κατηγορίας Production WRC του φετινού Ράλι Ακρόπολις.
Ο Λάμπρος θα έχει και πάλι το Νίκο Ζακχαίο στο δεξί μπάκετ του Fiesta που θα αποτελέσει τη βάση του νέο World Rally Car της Ford, του Fiesta S2000. Το Fiesta R2 θα είναι κατασκευασμένο και προετοιμασμένο από την M-Sport. Την ευθύνη συντήρησής του κατά τη διάρκεια του Ράλι Καταλονίας θα έχει η βελγική Floral Racing, εταιρεία που διοργανώνει το Fiesta Sporting Trophy στο Βέλγιο και συνεργάζεται επί σειρά ετών με την Ford.
Μετά το Ράλι Ακρόπολις διερευνούσαμε όλες τις πιθανότητες για μια ακόμα εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, δήλωσε ο Λάμπρος Αθανασούλας. Η πρόταση της Μ-Sport να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στο ντεμπούτο του στο Ράλι Ισπανίας ήταν ιδιαίτερα τιμητική αλλά μας άφηνε πολύ στενά χρονικά περιθώρια συγκέντρωσης του απαιτούμενου προϋπολογισμού. Ευτυχώς η ανταπόκριση των χορηγών μας ήταν άμεση και καταλυτική και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό!
Το Ράλι Ισπανίας μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις όταν είχα συμμετάσχει το 2006 και μπορώ να πω πως έχω αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς, μια που λόγω ατυχίας είχαμε στερηθεί ενός καλού αποτελέσματος. Δεν ξέρω πολλά πράγματα για τους συναθλητές μου μια και δεν έχω αγωνιστεί απέναντι σε κάποιον από αυτούς, όπως άγνωστο θα είναι και το αυτοκίνητο που θα το οδηγήσουμε για πρώτη φορά στο shakedown του αγώνα.
Στα χαρτιά δείχνει πολύ ενδιαφέρον, και οι εντυπώσεις που μας μεταφέρουν οι άνθρωποι της M-Sport είναι ότι πρόκειται για ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο από το Fiesta N3 που οδηγούσαμε. Μεγάλη διαφορά αποτελεί το σειριακό κιβώτιο, τα εξελιγμένα φρένα οι αναρτήσεις της Reiger και το χαμηλότερο βάρος.
Ο στόχος μας είναι να εξοικειωθούμε όσο δυνατόν γρηγορότερα με το αυτοκίνητο αλλά και την άσφαλτο, όπου έχουμε να τρέξουμε από το Ράλι Γερμανίας το 2006 και έπειτα να διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα, κατέληξε ο Έλληνας οδηγός.
auto.in.gr
- Στο πρώτο χριστουγεννιάτικο κήρυγμά του, ο Πάπας Λέων καταδικάζει τις συνθήκες διαβίωσης στη Γάζα
- «Καλά Χριστούγεννα Παναθηναϊκέ μου! Πάντα δίπλα σου»: Το βίντεο της πράσινης ΠΑΕ
- Χειμερινές εκπτώσεις 2026: Πότε ξεκινούν – Πρακτικές συμβουλές για τους καταναλωτές
- Ευρώπη: Δεύτερη από το τέλος η Ελλάδα στους πραγματικούς μισθούς – Οι προβλέψεις για το 2026
- Ο Ντανιέλ Μπενσαΐντ και η επιμονή ότι πολιτική σημαίνει ανατροπή
- Τι ισχύει με το συμβόλαιο του Κλοπ – Μπορεί να επιστρέψει στους πάγκους;

