Μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, περιορισμένο βάρος, βελτιωμένες επιδόσεις και αναβαθμισμένη συμπεριφορά. Αυτά υπόσχεται η ανανεωμένη εκδοχή της 911 Turbo, που για πρώτη φορά στην ιστορία της Porsche συνδυάζει την τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.



Χάρη σε αυτόν τον συνδυασμό, η απόδοση του 6 κύλινδρου boxer των 3,8 λίτρων έχει φτάσεις τους 500 ίππους, ενώ αντίθετα περιορισμένη εμφανίζονται οι εκπομπές CO2 και η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου .



Μεταξύ άλλων, στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου έχει προστεθεί το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη –γνωστό και ως PDK-, όπως άλλωστε και το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης της ροπής Porsche Torque Vector.



Ανάλογα με την έκδοση -χειροκίνητη ή αυτόματη- η 911 Τurbo καταναλώνει από 11,4 ως 11,7 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, παρά το γεγονός ότι τα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 3,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 314 χλμ./ώρα.



Η υπερτροφοδοτούμενη 911 των 500 ίππων θα προσφέρεται σε coupe και cabrio αμάξωμα, κοστίζοντας στην γερμανική αγορά 122.400 και 131.800 ευρώ αντίστοιχα (τιμές προ φόρων).


auto.in.gr