Dual Injector System, αυτή είναι η ονομασία ενός νέο συστήματος ψεκασμού καυσίμου που εξελίσσει και πρόκειται να εφαρμόσει η Nissan στις τετράτροχες προτάσεις της που θα περάσουν στην παραγωγή στις αρχές του επόμενου χρόνου.



Σύμφωνα με τον Ιάπωνα κατασκευαστή, το συγκεκριμένο σύστημα είναι το πρώτο που χρησιμοποιεί δύο μπεκ ψεκασμού για κάθε κύλινδρο -αντί για το ένα των συμβατικών κινητήρων- γεγονός που επιταχύνει την εξάτμιση του καυσίμου μέσα στο θάλαμο καύσης και μειώνει την ποσότητα που παραμένει άκαυτη, οδηγώντας στη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων.



Αναλυτικότερα, χάρη στην παρουσία των δύο μπεκ το μέγεθος των σταγονιδίων της βενζίνης περιορίζεται κατά 60%, εξασφαλίζοντας πιο ομαλή και πιο σταθερή καύση.



Το σύστημα διπλού ψεκασμού συνδυάζεται με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εξαγωγής, οδηγώντας στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 4%.



Στα οφέλη του Dual Injector System θα πρέπει να προσθέσουμε και την κατασκευαστική του απλότητα, καθώς οι αντλίες υψηλής πίεσης που χρησιμοποιούν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού απουσιάζουν, περιορίζοντας το βάρος και ως και 60 % το κατασκευαστικό κόστος.



Τους νέους κινητήρες βενζίνης της Nissan θα συνοδεύσουν καταλύτες που χρησιμοποιούν το 50% των σπάνιων μετάλλων, μειώνοντας ακόμη περισσότερο το κόστος κατασκευής τους.


auto.in.gr