Οι εργοστασιακές ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι -Citroen και Ford- ζητούν να διασφαλιστεί η είσοδος νέων αυτοκινητοβιομηχανιών στο WRC το 2011 (όπως των Fiat / Abarth και Volkswagen) πριν προχωρήσει το μέτρο για χρήση κινητήρων 1.6 Turbo. Ετσι, ανοίγει ξανά ο διάλογος σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του νέου World Rally Car του 2011.


Στις 24 Ιουνίου 2009 η FIA ανακοίνωσε ότι το νέο WRCar θα υιοθετήσει τις προδιαγραφές των αυτοκινήτων Super 2000, αλλά με κινητήρα 1.6 Turbo. Όμως τώρα η Citroen λέει ότι δεν υπάρχει λόγος να δαπανηθούν χρήματα για την εξέλιξη του νέου κινητήρα, αν δεν έρθουν τα νέα εργοστάσια, προτείνοντας σε αυτή την περίπτωση να χρησιμοποιηθούν οι δίλιτροι κινητήρες των S2000.


Ο αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, Olivier Quesnel, είπε: Αν δεν έρθουν οι νέες ομάδες, δεν θα δεχθούμε τον κινητήρα 1.6 Turbo. Δεν θα κατασκευάσουμε έναν ιδιαίτερο κινητήρα για το τίποτα. Σε αυτή την περίπτωση θα συμφωνήσουμε με τη Ford να τρέξουμε με αυτοκίνητο S2000.


Δεν θα φύγουμε από το WRC, αλλά δεν είμαστε διατεθειμένος να ξεκινήσουμε την κατασκευή του κινητήρα 1.6 Turbo αν δεν υπάρξουν εγγυήσεις ότι θα έρθουν νέες ομάδες. Με αυτό τον τρόπο, εμμέσως, ασκείται πίεση προς τις VW, Abarth, Peugeot, Opel και άλλες να ξεκαθαρίσουν τις προθέσεις τους.


Καθώς ο διευθυντής της Ford M-Sport, Malcolm Wilson, συμφώνησε με τα λόγια του O. Quesnel, ο πρόεδρος της Επιτροπής Ράλι της FIA, Morrie Chandler, αντέδρασε έντονα: Και τα δύο αυτά εργοστάσια πίεσαν για τον κινητήρα Turbo, είπε.


Και οι δύο αλλάζουν γνώμη συνέχεια, ανάλογα τι ημέρα είναι ή τι καιρό κάνει. Δεν νομίζω ότι θα πετύχουν σε καμία περίπτωση. Αρχικά αποφασίσαμε στο S2000 Turbo, μετά ο Quesnel δείπνησε με τον Max [Mosley, πρόεδρο της FIA] και αποφασίστηκαν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες. Τους δεχθήκαμε.


Ξαφνικά, αργότερα, ακούσαμε ότι θέλουν 1600 Turbo. Νομίζω ότι πρέπει να αφοσιωθούν να εξελίξουν ένα S2000 με κινητήρα 1.6 Turbo, που είναι αυτό που ζήτησαν, κατέληξε ο Morrie Chandler.


auto.in.gr