Το πρώτο πόντιουμ του Ολυμπιακού στη Superleague Formula κατέκτησε ο Davide Rigon στον δεύτερο εκ των τριών αγώνων της πρώτης συνάντησης του φετινού πρωταθλήματος, στο γαλλικό Magny Cours. Στον πρώτο αγώνα ο Ιταλός εγκατέλειψε, ενώ στον Σούπερ Τελικό τερμάτισε 6ος (τελευταίος) έπειτα από πρόβλημα στο μονοθέσιο.


Αναλυτικότερα, ο περσινός πρωταθλητής που βρίσκεται φέτος στο κόκπιτ του ερυθρόλευκου μονοθεσίου παρατάχθηκε 8ος στην σειρά εκκίνησης του πρώτου αγώνα, έπειτα από το πρόβλημα στην αντλία καυσίμου στις δοκιμές κατάταξης του Σαββάτου.


Στην προσπάθειά του να κερδίσει θέσεις, αμέσως μετά την εκκίνηση έκανε μια υπεραισιόδοξη απόπειρα προσπέρασης στον Tristan Gommendy, με αποτέλεσμα να ακουμπήσει το μονοθέσιο της Porto. Αυτό ανάγκασε τον D. Rigon σε τετ-α-κε κι ο Yelmer Buurman (Anderlecht) που ακολουθούσε δεν κατάφερε να τον αποφύγει.


Η σύγκρουση των δύο μονοθεσίων ανάγκασε τον D. Rigon να εγκαταλείψει. Ο Y. Buurman συνέχισε, ενώ πολλοί από τους άλλους οδηγούς βγήκαν από την πίστα για να αποφύγουν το ερυθρόλευκο μονοθέσιο. Οι οργανωτές αποφάσισαν, έτσι, να βγάλουν στην πίστα το όχημα ασφάλειας.


Μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Giorgio Pantano, περσινός πρωταθλητής του GP2, ο οποίος ανέβηκε από τις τελευταίες θέσεις στην 5η. Στην κορυφή, στο μεταξύ, ο Adrian Valles (Liverpool) πέρασε τον κάτοχο της pole position Antonio Pizzonia (Corinthians) στον 5ο γύρο κι έκτοτε ο Ισπανός της Liverpool δεν κοίταξε ποτέ πίσω.


Έφτασε τη διαφορά μέχρι και τα 12 δευτερόλεπτα, και κέρδισε με άνεση τον πρώτο αγώνα του 2009, εμπρός από τον Y. Buurman, ο οποίος εκμεταλλεύθηκε την καθυστέρηση των Craig Dolby (Tottenham Hotspur) και A. Pizzonia στα pit-stops τους για να ανέβει δεύτερος. [Αποτελέσματα 1ου αγώνα]


Η εγκατάλειψη του Davide Rigon είχε και μια καλή πτυχή: Ο Ιταλός του Ολυμπιακού θα εκκινούσε από την pole position στο δεύτερο αγώνα, καθώς σε εκείνον η σειρά εκκίνησης προκύπτει από την αντιστροφή της κατάταξης του πρώτου αγώνα. Ατυχώς, όμως, κοντά του θα εκκινούσε ο G. Pantano της Milan, ο οποίος επίσης εγκατέλειψε στον πρώτο αγώνα.


Στην εκκίνηση ο D. Rigon έχασε την πρωτοπορία από τον John Martin (Rangers) και για την 3η θέση μονομαχούσε ο G. Pantano με τον Jonathan Kennard (Roma). Μετά τα pit-stops των κορυφαίων και τις εγκαταλείψεις των J. Martin και J. Kennard, έμειναν να μονομαχήσουν για τη νίκη οι G. Pantano και D. Rigon – με επικεφαλής τον πρώτο.


Ο D. Rigon μείωσε την υστέρησή του από τα πέντε στα 1,9 δευτερόλεπτα, όμως ένα μπλοκάρισμα των φρένων στη φουρκέτα της πίστας του Magny Cours του κόστισε αρκετό χρόνο και τον ανάγκασε να συμβιβαστεί με τη 2η θέση. [Αποτελέσματα 2ου αγώνα]


Το αυτοκίνητο δεν ήταν τέλειο είπε ο Davide Rigon. Ισως η περσινή του εμπειρία, κυρίως στις ρυθμίσεις, να μην είναι αρκετή για να καλύψει τα κατ΄ εξακολούθηση περσινά λάθη που φαίνεται ότι η γερμανική ομάδα GU Racing δεν κατάφερε να αποτινάξει.


Είχα ορισμένα προβλήματα με την κατανομή των φρένων κι έτσι έφθειρα γρήγορα τα μπροστινά ελαστικά. Ηταν δύσκολη η διαχείριση της γόμας. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο ήταν εντάξει και θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει τον [δεύτερο] αγώνα, κατέληξε ο Ιταλός.


Και σαν να μην έφταναν τα προβλήματα στη ρύθμιση του μονοθεσίου, ένα πρόβλημα αξιοπιστίας ανάγκασε τον Davide Rigon να βραδυπορήσει, να χάσει πολύ χρόνο και τελικά να τερματίσει 6ος και τελευταίος στον Σούπερ Τελικό που έκλεισε την πρώτη αγωνιστική ημέρα της Superleague Formula 2009.


Στον Σούπερ Τελικό, που θεσπίστηκε φέτος, συμμετέχουν οι κάτοχοι των έξι θέσεων του βάθρου στους δύο προηγούμενους αγώνες. Ο νικητής κερδίσει έπαθλο ύψους 100.000 Ευρώ. Ο Adrian Valles της Liverpool κέρδισε ξανά διά περιπάτου. [Αποτελέσματα Σούπερ Τελικού]


Παρόλα αυτά, η διαφορά της Liverpool από την Anderlecht στην κορυφή της βαθμολογίας είναι μόλις δύο βαθμοί [αναλυτική βαθμολογία], καθώς ο Ολυμπιακός μετά το πρώτο φετινό τριήμερο βρίσκεται στην 9η θέση, 29 βαθμούς μακριά από την κορυφή.


auto.in.gr