Θα έπρεπε να περάσουν επτά χρόνια και περισσότερες από 2 εκατομμύρια πωλήσεις, ώστε η Citroen να αποχωριστεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της πολυσύνθετης γκάμας της.



Το C3 που όλοι μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ανήκει, πλέον, στο παρελθόν της γαλλικής φίρμας, καθώς οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του πολλά υποσχόμενου αντικαταστάτη του προμηνύουν το τέλος της εμπορικής του πορείας.



Η δεύτερη γενιά του μικρού Citroen αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά τον Νοέμβριο του 2009, συνδυάζοντας αρμονικά τις ιδιαίτερες σχεδιαστικές γραμμές του αποκλειστικά πεντάθυρου αμαξώματός του με τα premium χαρακτηριστικά του θαλάμου επιβατών.



Η υψηλή ποιότητα κατασκευής, η άνεση, η πρακτικότητα και ο ξεχωριστός οδηγικός χαρακτήρας θα αποτελέσουν τα βασικά χαρακτηριστικά του γαλλικού best seller, χωρίς, βέβαια, να έχει υποβαθμιστεί ο αστικός προσανατολισμός του αυτοκινήτου.



Οι συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος σε συνδυασμό με τις αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες προσφέρουν στονέοC3 ένα σημαντικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό. Αν και το μήκος δεν θα ξεπερνά τα 3,94 μέτρα, ο όγκος του χώρου αποσκευών θα ξεκινά από τα 300 λίτρα.



Το ελκυστικό προφίλ του αυτοκινήτου ενισχύει ακόμη περισσότερο η παρουσία του πανοραμικού παρμπρίζ, όπως άλλωστε και ο σύγχρονος, τεχνολογικά,εξοπλισμός που θα συνοδεύει τις εκδόσεις του.



Μετά τη διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά και μέχρι το 2011 στην γκάμα του C3 αναμένεται να προστεθούν νέοι τετρακύλινδροι και τρικύλινδροι κινητήρες, οι οποίοι θα συνοδεύονται από το δεύτερης γενιάς start&stop.


auto.in.gr