Έναν νέο μαγικό τρόπο χειρισμού του Xbox 360 παρουσίασε η Microsoft στην E3, τη μεγαλύτερη έκθεση βιντεοπαιχνιδιών που διεξάγεται τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου στο Λος Αντζελες.

To πρότζεκτ Natal έχει δημιουργήσει τον Milo, έναν χαρακτήρα που αναγνωρίζει τις διαθέσεις του παίκτη από τις εκφράσεις του προσώπου του, συζητά και αλληλεπιδρά με εντυπωσιακό τρόπο μαζί του.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Η γλώσσα του σώματος στο Xbox 360;

Εκτός από αναγνώριση διαφορετικών προσώπων, το σύστημα χειρισμού της Microsoft δίνει τη δυνατότητα στους χαρακτήρες του παιχνιδιού να αναγνωρίζουν τις εκφράσεις του προσώπου του παίκτη, να διακρίνουν διαθέσεις και να δράσουν ανάλογα, όπως άλλωστε και στις κινήσεις του παίκτη. Επιπλέον, οι χαρακτήρες υπακούουν στις φωνητικές εντολές του παίκτη, ακολουθούν τις οδηγίες του και το εντυπωσιακό είναι ότι διακρίνουν ακόμα και τις μεταπτώσεις στη διάθεσή του όπως αυτές υποδηλώνονται από την ένταση και την χροιά της φωνής του(!).

Έτσι, όταν παίζει ένα παιχνίδι ταχύτητας, ο παίκτης στέκεται μπροστά στην οθόνη, σηκώνει τα χέρια του για να πιάσει το τιμόνι (στην οθόνη) και το στρέφει οδηγώντας ανάλογα με τις απαιτήσεις του παιχνιδιού. Ομοίως, όταν παίζει ένα παιχνίδι καράτε, στέκεται μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης, και κλωστάει σαν να κάνει προπόνηση για μαύρη ζώνη…

Χωρίς χειριστήριο, όλες οι κινήσεις του ανθρώπινου σώματος γίνονται αντιληπτές από το σύστημα, ενώ θα είναι εφικτή και η συμμετοχή πολλών παικτών στο ίδιο παιχνίδι (έτσι, ενώ ο ένας παίκτης οδηγεί σε έναν αγώνα ταχύτητας, ο άλλος τον περιμένει στα πιτς για να αλλάξει λάστιχα). Η Microsoft έχει δημιουργήσει το κανάλι του πρότζεκτ Natal στο YouTube στη διεύθυνση http://www.youtube.com/xboxprojectnatal

Πρότυπα του νέου τρόπου χειρισμού που βρίσκεται ακόμα υπό ανάπτυξη έχουν ήδη σταλεί σε εταιρείες σχεδιασμού παιχνιδιών.

Ο γνωστός σκηνοθέτης Στήβεν Σπίλπεργκ χαρακτήρισε το Natal ένα «παράθυρο στο μέλλον» των παιχνιδιών.

Ο νέος τρόπος αλληλεπίδρασης με τα παιχνίδια της Microsoft πράγματι εντυπωσίασε το πολυπληθές κοινό της E3, ωστόσο άγνωστο παραμένει το «πότε, πως και πόσο» για την νέα τεχνολογία της Microsoft.

Μα, πώς γίνεται;

Η Microsoft εξηγεί:

Συμβατός με οποιοδήποτε σύστημα Xbox 360, ο αισθητήρας του “Project Natal” είναι ο πρώτος στον κόσμο που συνδυάζει μια RGB κάμερα, αισθητήρα βάθους, ένα πολυδιάστατο μικρόφωνο και έναν επεξεργαστή, ο οποίος διαθέτει το απαραίτητο λογισμικό, όλα αυτά σε μια συσκευή.

Σε αντίθεση με τις κοινές δισδιάστατες κάμερες και χειριστήρια, το “Project Natal” παρακολουθεί την κίνηση ολόκληρου του σώματος σε τρεις διαστάσεις, ενώ ταυτόχρονα ανταποκρίνεται στις εντολές σας ή ακόμα και στις εναλλαγές της χροιάς της φωνής σας.

Επιπρόσθετα, σε αντίθεση με άλλες συσκευές, ο αισθητήρας του “Project Natal” δεν εξαρτάται από τον φωτισμό. Μπορεί να σας αναγνωρίσει απλά από το πρόσωπό σας, και επιπλέον δεν αντιδρά απλά σε λέξεις αλλά αντιλαμβάνεται ακριβώς τι λέτε. Αλλάξτε ένα σύστημα σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου και οι παίκτες θα αντιδράσουν ανάλογα.

Παιχνίδια, παιχνίδια, παιχνίδια

Η Microsoft εκτός από το πρότζεκτ Natal παρουσίασε δέκα νέους τίτλους βιντεοπαιχνιδιών για το Xbox 360, όπως το Beatles Rock Band (με τον Πωλ Μακ Κάρτνεϊ και τον Ρίνγκο Σταρ παρόντες επί σκηνής), το Call of Duty: Modern Warfare 2, το Tony Hawk Ride και το Final Fantasy XIII.

Διαβάστε σχετικά: Τα παιχνίδια του 2009 αποκλειστικά για το Xbox 360