Την πρόθεση της BMW να επαναφέρει στην πλούσια γκάμα της ένα αυθεντικό αυτοκίνητο πόλης αποκαλύπτει η συνεργασία της βαυαρικής φίρμας με ένα βρετανικό πανεπιστήμιο σχεδιασμού.



Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν πως ο Γερμανός κατασκευαστής εξελίσσει ήδη ένα αυθεντικό microcar, αναθερμαίνοντας τα σενάρια που τον θέλουν σύντομα να περνά τη σύγχρονη εκδοχή της Isetta στην παραγωγή.



Η λιλιπούτεια BMW θα εξοπλιστεί με μικρούς σε χωρητικότητα κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου χωρίς ωστόσο να αποκλείεται και η παραγωγή μιας αποκλειστικά ηλεκτροκίνητης έκδοσης.



Σε κάθε περίπτωση, πάντως, τα κινητήρια σύνολα θα τοποθετούνται στο πίσω τμήμα του αμαξώματος, ενώ στους πίσω τροχούς θα μεταδίδεται και η κίνηση.



Το εσωτερικό του αυτοκινήτου θα ακολουθήσει το πρόσφατο παράδειγμα του Toyota iQ, προσφέροντας τρεις θέσεις για ενήλικες και ένα βοηθητικό-παιδικό κάθισμα πίσω από τον οδηγό.



Παρά το ρετρό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ο σχεδιασμός του αμαξώματος αναμένεται να υιοθετεί πλήθος φουτουριστικών στοιχείων, διατηρώντας τον εκκεντρική αισθητική των μεγαλύτερων προτάσεων της BMW.



Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η Isetta θα περάσει στην παραγωγή στις αρχές του 2011, ενώ στη συνέχεια τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου θα ακολουθήσει η ηλεκτροκίνητη εκδοχή του αυτοκινήτου.


auto.in.gr