MotoGP: Rossi vs Stoner στο Κατάρ
Ο Αυστραλός της Ducati είναι το μεγάλο φαβορί για τον πρώτο αγώνα του MotoGP 2009 την Κυριακή (12/04) στο Κατάρ, αλλά το πρόβλημα στον καρπό του και ορισμένοι κρυμμένοι άσσοι του γιατρού κρατούν το ενδιαφέρον!
Ο Valentino Rossi επιμένει ότι έχει ορισμένους κρυμμένους άσσους στη Yamaha του για να αντιμετωπίσει τον Casey Stoner της Ducati, μεγάλο φαβορί για το Grand Prix του Κατάρ που ανοίγει την προσεχή Κυριακή (12/04) την αυλαία του φετινού πρωταθλήματος MotoGP.
Δεν είναι μόνο ότι ο Casey ήταν με διαφορά ταχύτερος στις χειμερινές δοκιμές που τον χρίζει φαβορί για τον πρώτο αγώνα, είναι και ότι οι συνθήκες (χαμηλή θερμοκρασία, σχεδιασμός πίστας) του βραδινού αγώνα της Μέσης Ανατολής ταιριάζουν στη νέα Ducati GP9 και στον τρόπο που αυτή χειρίζεται τα ελαστικά.
Ο Αυστραλός, νικητής των δύο προηγούμενων ετών στο Κατάρ, λέει: Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη δουλειά που κάναμε το χειμώνα. Βελτιώσαμε τη μοτοσικλέτα σε πολλούς τομείς και είναι πιο εύκολη στην οδήγηση. Είναι καλύτερη η απόδοση της ισχύος του κινητήρα, το πλαίσιο ανθρακονημάτων έχει βελτιώσει τη σταθερότητα και είμαι επίσης χαρούμενος και την ανάρτηση ανθρακονημάτων – αν και θέλει λίγη δουλειά ακόμα για να την καταλάβουμε.
Οι δοκιμές πήγαν καλά λοιπόν, αλλά οι αγώνες είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και δεν έχουμε την πολυτέλεια να εφησυχάσουμε σε κανένα σημεία. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι δεν θα κάνουμε λάθη ανάλογα των περσινών, σε μια χρονιά που ξεκινήσαμε με υπερβολική σιγουριά.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του χειμώνα για τον Αυστραλό ήταν η ανάρρωση από την εγχείρηση που έκανε τον Οκτώβριο 2008 στον αριστερό του καρπό, έπειτα από ατύχημα που είχε νωρίτερα στο Μιζάνο. Ο Casey ανησύχησε ιδιαίτερα για την ελαστικότητα του καρπού του στις πρώτες δοκιμές του 2009, στη Σεπάνγκ της Μαλαισίας.
Στη συνέχεια ο Casey άρχισε να αισθάνεται πιο άνετα και να πονάει λιγότερο, παρόλα αυτά δεν έχει κάνει συστοιχία γύρων σε καμία από τις δοκιμές του χειμώνα. Δηλαδή, δεν έχει συμπληρώσει περισσότερους από 6-7 διαδοχικούς γύρους, για να μην επιδεινώσει τον καρπό του. Είναι άγνωστο τι θα συμβεί στο Κατάρ.
Εφόσον δεν έχουμε αγωνιστεί ακόμα δεν μπορούμε να πούμε σε τι κατάσταση είναι ο καρπός του, αλλά είναι πολύ χαρούμενος τώρα σε σχέση με τις πρώτες δοκιμές της Μαλαισίας είπε ο διευθυντής της Ducati, Livio Suppo. Ήταν καλύτερα στο Κατάρ και ακόμα καλύτερα στη Χερέθ. Ουσιαστικά έκανε τρεις εγχειρήσεις σε μία και δεν είναι εύκολο, χρειάζεται χρόνο για να επανέλθει ο καρπός του.
Ίσως και να μην είναι ποτέ ξανά πια ο ίδιος. Αλλά και το πόδι του Mick Doohan δεν ήταν ποτέ πια το ίδιο, αλλά μπορούσε ακόμα να αγωνίζεται και κέρδισε πέντε πρωταθλήματα. Δεν λέω ότι είναι αδύνατο για τον Casey, αλλά μπορεί και να χρειαστεί να ζήσει με αυτό.
Αλλωστε, μια εγχείρηση πάντοτε σταματά την επιδείνωση ενός προβλήματος. Ο καρπός του ήταν σε αληθινά κακή κατάσταση, κατέληξε. Ο ίδιος ο Casey Stoner είπε ότι το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με την κίνησή του καρπού του προς τα πάνω ή προς τα κάτω, αλλά προς τα αριστερά ή δεξιά.
Ίσως η αμφιβολία για την αντοχή του καρπού του Casey στη συστοιχία γύρων να δίνει κάποιες ελπίδες στον Valentino Rossi για νίκη στο Κατάρ μετά από τρία χρόνια. Επίσης, φέτος ο Ιταλός έχει και την εμπειρία των ελαστικών της Bridgestone, τα οποία του ήταν σχεδόν πρωτόγνωρα πέρσι στον ίδιο αγώνα.
Το Κατάρ δεν είναι από τις πιο καλές πίστες για εμάς, αλλά έχουμε ακόμη ορισμένους άσσους να παίξουμε και με λίγη περισσότερη δουλειά θα βελτιωθούμε για τον πρώτο αγώνα, είπε ο γιατρός. Οι δοκιμές δεν σημαίνουν τίποτα μόλις πας στους αγώνες και δεν έχουμε ιδέα τι θα συμβεί.
Αισθάνομαι αισιόδοξος, είμαστε σε καλή κατάσταση παρότι πάμε στην πίστα που είχαμε τις χειρότερες δοκιμές του χειμώνα, αλλά είμαι χαρούμενος με τη γενικότερη απόδοση της Μ1. Η Yamaha έκανε σπουδαία δουλειά και αυτό με χαροποιεί.
Ο πρωταθλητής κατέληξε: Φέτος η στρατηγική θα γίνει πολύ κρίσιμη, σχετικά με τη θέση εκκίνησής σου. Είμαι περίεργος να δω τι θα συμβεί σε έναν αγώνα 45 λεπτών με τόσο λίγα ελαστικά! Θα είναι μια μεγάλη χρονιά και πρέπει να είμαστε σταθερά στο 100% της απόδοσής μας. Στόχος είναι φυσικά να κερδίσουμε ξανά το πρωτάθλημα.
auto.in.gr
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
