Εμπνευσμένη από τις καμπυλόγραμμες μεταλλικές επιφάνειες της εξωτικής 8C Competizione, αλλά και της… γήινης Alfa Romeo ΜiTo των τεσσάρων και κάτι μέτρων, η νέα μικρομεσαία πρόταση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας δείχνει ικανή να μεταλλάξει το προφίλ μιας ολόκληρης κατηγορίας, που χρόνο με το χρόνο βαδίζει σε συντηρητικότερα σχεδιαστικά μονοπάτια.



Οι έντονες καμπύλες του αμαξώματος, το προτεταμένο ρύγχος και τα κυκλικά φωτιστικά σώματα του μπροστινού τμήματος, προικίζουν την 149 με τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της μιλανέζικης φίρμας.



Ο πολυαναμενόμενος αντικαταστάτης της 147 θα βασίζεται στο δάπεδο των Fiat Bravo και Lancia Delta, χρησιμοποιώντας τους ίδιους κινητήρες, τόσο στην βενζινοκίνητη, όσο και στην πετρελαιοκίνητη γκάμα του.



Αυτό συνεπάγεται ότι η 149 θα ξεκινά από τα 1.400 κ.εκ. και τους 120 ίππους, φτάνοντας στις ισχυρότερες εκδόσεις της ακόμη και τους 250 ίππους.



Οι τελευταίες αναμένεται να διατηρήσουν το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης του απερχόμενου μοντέλου, ώστε να εξασφαλιστεί η απαιτούμενη πρόσφυση στους κινητήριους τροχούς.



Η νέα μικρομεσαία Alfa Romeo θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2009, διαθέτοντας τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις.


Auto Express