Αναπροσαρμογή των στόχων πωλήσεων της Toyota και για το 2009
Η Toyota προέβη σε αναπροσαρμογή των στόχων πωλήσεων για το 2009 μειώνοντας τους, από τα 10,4 στα 9,7 εκατομμύρια.
Παρά τις μειωμένες προσδοκίες για το 2009, η Toyota θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία δίνοντας έμφαση στην εξέλιξη των υβριδικών της και αντισταθμίζοντας τις ενδεχόμενες απώλειες από κορεσμένες αγορές όπως οι ΗΠΑ και η Ευρώπη, με περαιτέρω διείσδυση στις αναδυόμενες αγορές.
Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσεται εξάλλου, και η απόφαση της ιαπωνικής φίρμας να παράγει το Prius στο εργοστάσιο της στο Mississippi, καθώς και να μειώσει την παραγωγή ενεργοβόρων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ.
- Βολιβία: Αυξήθηκε κατά 10% η επιφάνεια των καλλιεργειών κόκας το 2024
- Ο Τραμπ ζητάει αποζημίωση τουλάχιστον 5 δισ. δολαρίων από το BBC με αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση
- Βενεζουέλα: Ευπρόσδεκτος ο Μαδούρο για εγκατάσταση στη Λευκορωσία, λέει ο Λουκασένκο
- Ο Τραμπ με διάταγμα χαρακτηρίζει τη φαιντανύλη «όπλο μαζικής καταστροφής»
- Ισχυρός σεισμός 5,2 Ρίχτερ ταρακούνησε τη Ζάκυνθο και έγινε αισθητός στη δυτική Πελοπόννησο
- Αυστραλία: Το κίνητρο της σφαγής μοιάζει να είναι το Ισλαμικό Κράτος, δηλώνει ο Αλμπανέζι
