Ford Capri: Αναβιώσεων συνέχεια
Στο Scirocco της VW απαντά η Ford αναβιώνοντας ένα από τα δημοφιλέστερα coupe του παρελθόντος. Το Capri επιστρέφει -έστω και καθυστερημένα- στα δρώμενα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μας χωρίζουν από τον Ιανουάριο του 1969, όταν το εξεζητημένο -για τα δεδομένα της εποχής- coupe της Ford πραγματοποιούσε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελών.
Το Capri πρωταγωνίστησε τις επόμενες δεκαετίες, αποτελώντας ουσιαστικά τη δυναμικότερη πρόταση που διέθετε η φίρμα στην ευρωπαϊκή αγορά. Το τέλος της παραγωγής του, το Δεκέμβριο του 1986, άφησε ένα σημαντικό κενό στην γκάμα της φίρμας που το μεταγενέστερο Puma δεν κατάφερε να καλύψει.
Η επιστροφή στα coupe για την Ford, σηματοδοτεί την αναβίωσή του και τη δημιουργία ενός άκρως ελκυστικού πρωτότυπου που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στον επόμενο χρόνο.
Εξαιτίας των εμφανών ομοιοτήτων του με το πρωτότυπο Visos της Ford, το παρουσιαστικό του Capri είναι οικείο.
Αλλωστε το μπροστινό τμήμα δείχνει να ακολουθεί τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις της φίρμας, υιοθετώντας στοιχεία του Kinetic Design και θυμίζοντας αρκετά το Mondeo και το πρόσφατα ανανεωμένο Focus.
Αντίθετα, η πλευρική όψη του αυτοκινήτου παραπέμπει στο θρυλικό πρόγονό του, ξεχωρίζοντας για το οβάλ τελείωμα των πίσω παραθύρων και τον σχεδιασμό της πίσω κολόνας.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πίσω τμήμα του Capri, απ΄όπου δεν λείπουν τα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Στο εσωτερικό των 2+2 θέσεων ο σχεδιασμός θα ακολουθήσει τα πρότυπα του Mondeo, χωρίς ωστόσο να μπορεί να αποκλείσει κανείς τυχόν αναφορές στο παρελθόν του μοντέλου.
Ακολουθώντας το παράδειγμα της VW και του Scirocco, η Ford θα χρησιμοποιήσει το δάπεδο του Focus επόμενης γενιάς για την αφετηρία εξέλιξης του νέου coupe.
Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς, ενώ παρόμοια με αυτή του μικρομεσαίου Ford θα είναι και η γκάμα των κινητήρων.
Για μια ακόμη φορά θα χρησιμοποιηθεί ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 2,5 λίτρων, ωστόσο, πιθανότητες διατηρεί και η παραγωγή τετρακίνητης έκδοσης RS που θα εξοπλίζεται με κινητήρα 3,2 λίτρων.
Καθώς η Ford δεν έχει επιβεβαιώσει την πρόθεση αναβίωσης του Capri, το νέο coupe της φίρμας αναμένεται να βρεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές τις επόμενης δεκαετίας, όπου θα κλιθεί να αντιμετωπίσει ανάλογες προτάσεις της VW, της Peugeot, της Hyundai και της Toyota.
Auto Express
- Κρασί επιδορπίου: Η επιστροφή του στο τραπέζι – Η νέα μόδα
- ESPN Brazil: «Ο Τετέ ανακοινώνεται τις επόμενες ώρες στην Γκρέμιο»
- Ροδόπη: Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε ανήλικος μετά από φωτιά σε μονοκατοικία
- Ουκρανία: Ο πρόεδρος Ζελένσκι δηλώνει ότι σχεδιάζει να συναντηθεί με τον Τραμπ στο άμεσο μέλλον
- Γιώργος Νταλάρας: «Χωρίς την Άννα θα ήμουν σχεδόν ένα τίποτα, ήμουν ένα χαμίνι του δρόμου»
- Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της κατασκοπείας

