Προσεγγίζοντας τα 2 εκατομμύρια πωλήσεων σε 12 χρόνια παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά, το Α3 αποτελεί δίχως καμία αμφιβολία τη δημοφιλέστερη πρόταση της Audi.



Ξεπερνώντας ακόμα και τις φιλοδοξίες τις ίδιας τη φίρμας, το γερμανικό μικρομεσαίο -στη δεύτερη πλέον γενιά του- ανανεώνεται, ενισχύοντας το δυναμικό του προφίλ και τα premium χαρακτηριστικά του.



Κάτι περισσότερο από εμφανείς είναι οι αλλαγές στο παρουσιαστικό του και συγκεκριμένα στο μπροστινό μέρος, όπου έχει ανασχεδιαστεί το σύνολο των επιμέρους τμημάτων του.



Για μια ακόμη φορά η τραπεζοειδής μάσκα είναι αυτή που ξεχωρίζει, ενώ εντύπωση προκαλούν και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED.



Στο πλαϊνό τμήμα του αυτοκινήτου οι πιο παρατηρητικοί ίσως εντοπίσουν τους νέους καθρέπτες με τα ενσωματωμένα φλας και τις ανασχεδιασμένες χειρολαβές των θυρών.



Περιορισμένες είναι και οι αλλαγές στο πίσω τμήμα του ανανεωμένου Α3, καθώς μόνο τα φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας παρουσιάζει διαφορές σε σχέση με το παρελθόν.



Εξαιτίας των παραπάνω αισθητικών επεμβάσεων το μήκος του τρίθυρο αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 2,5 εκατοστά, σε αντίθεση με αυτό της πεντάθυρης έκδοσης που έχει παραμείνει σταθερό.



Στο εσωτερικό οι όποιες αλλαγές έχουν να κάνουν με το φινίρισμα των τμημάτων του ταμπλό και τις χρωματικές επιλογές στα όργανα ελέγχου.



Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές έχει παραμείνει και η μέχρι σήμερα γνωστή γκάμα των κινητήρων του Α3.



Ξεκινώντας από τους 102 ίππους, στην ατμοσφαιρική έκδοση των 1.600 κ.εκ., φτάνει τους 250 ίππους στην κορυφαία εκδοχή των 6 κυλίνδρων και των 3.200 κ.εκ.



Παρόλα αυτά η γκάμα του μικρομεσαίου μοντέλου έχει ενισχυθεί και μάλιστα σημαντικά με την προσθήκη χαρακτηριστικών -όπως το σύστημα τετρακίνησης quattro και το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη- σε μικρότερες και πιο προσιτές εκδόσεις.



Συγκεκριμένα, από το προσεχές καλοκαίρι το μικρομεσαίο Audi θα συνδυάζει τη μόνιμη τετρακίνηση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις των 1.800 και των 2.000 κ.εκ., όπως άλλωστε και με το δίλιτρο ΤDI των 170 ίππων.



Διαθέσιμο στην ατμοσφαιρική έκδοση των 1.600 κ.εκ. και στις υπερτροφοδοτούμενες των 1.400 και 1.800 κ.εκ. θα είναι το επτατάχυτο σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S Tronic.



Τέλος, το Α3 θα προσφέρεται προαιρετικά με την ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση της Audi, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε δυο επίπεδα (Sport και Normal) σκληρότητας των αμορτισέρ.



Στο γκάμα του δημοφιλούς μικρομεσαίου θα πρέπει να προσθέσουμε και την έκδοση S3 του πεντάθυρου αμαξώματος (Sportback), που εξοπλίστηκε με τον δίλιτρο TFSI των 265 ίππων και των 350 Nm ροπής.


auto.in.gr