Μετά την ανανέωση της συντριπτικής πλειοψηφίας των μοντέλων της, η Mercedes-Benz έρχεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ευρωπαϊκή – κατά βάση – αγορά, περνώντας στην παραγωγή έναν νέο κινητήρα πετρελαίου.



Με χωρητικότητα 2.143 κ.εκ., ο πετρελαιοκινητήρας της γερμανικής φίρμας χρησιμοποιεί δυο υπερσυμπιεστές καυσαερίων ώστε να εξασφαλίσει υψηλά αποθέματα ροπής ακόμα στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του.



Η τεχνολογία της υπερτροφοδότησης δυο σταδίων περνά για πρώτη φορά στην παραγωγή από την Mercedes-Benz και συνοδεύεται από την τέταρτη γενιά common rail, η οποία έχει αυξήσει την πίεση ψεκασμού του καυσίμου στα 2.000 bar.



Στην ομαλή λειτουργία του μηχανικού συνόλου συμβάλει το βελτιωμένο σύστημα ψύξης και εξαγωγής καυσαερίων, όπως άλλωστε και ο περιορισμός της σχέσης συμπίεσης.



Στην πράξη, ο νέος κινητήρας της Mercedes-Benz αποδίδει 20% περισσότερη ισχύ σε σύγκριση με το μοτέρ που αντικαθιστά, φτάνοντας τους 204 ίππους. Αντίστοιχα, η αύξηση της ροπής φτάνει το 25% και η μέγιστη τιμή της τα 500 Nm.



Παρά την αυξημένη απόδοση, ο νέος πετρελαιοκινητήρας εμφανίζει περιορισμένες εκπομπές CO2 και μέση κατανάλωση στον μικτό κύκλο κίνησης που δεν ξεπερνά τα 5,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.



Όντας συμβατός με τετρακίνητες και υβριδικές προτάσεις, θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στην C-Class διαμορφώνοντας την έκδοση 250 CDI.


Το ντεμπούτο της εν λόγω έκδοσης το φθινόπωρο του 2008 θα ακολουθήσουν δυο ακόμα εκδοχές του ίδιου κινητήρα με ισχύ 170 και 136 ίππων.


auto.in.gr