Μιχάλης Κατωπόδης

Αλλιώς τα υπολόγιζαν και αλλιώς ήρθαν τα πράγματα για την ομάδα της Ferrari, η οποία είδε μέσα σε ένα σύννεφο καπνού να διαλύονται τα όνειρά της για δύο ακόμη παγκόσμιους τίτλους, οδηγών και κατασκευαστών.



Η δυναμική και η ταχύτητα των κόκκινων μονοθεσίων στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου είχε προκαλέσει έντονο προβληματισμό στην ομάδα της Renault, καθώς ο M .Schumacher φαινόταν να παλεύει με μοναδικό αντίπαλο τον team mate του, Felipe Massa για τις πρώτες δύο θέσεις.



Τελικά, στην εκπνοή του χρόνου ο Βραζιλιάνος οδηγός κατόρθωσε να κερδίσει την pole position, αφήνοντας πίσω του το Γερμανό πολυπρωταθλητή. Οσο για το F. Alonso, δεν κατάφερε τίποτα περισσότερο από την πέμπτη θέση, η οποία έγινε αυτομάτως τέταρτη, με το σβήσιμο των φώτων της εκκίνησης.



Τρίτος, ανάμεσα στις δύο Ferrari και στη Renault, o Ralf Schumacher, ο οποίος κατόρθωσε να αντέξει στην πίεση του Ισπανού για 13 γύρους, πριν τελικά του παραχωρήσει τη θέση του. Λίγο αργότερα, ένα πρόβλημα με κάποιο από τα ελαστικά του οδήγησαν το F. Massa εσπευσμένα στα pits, από τα οποία βγήκε πίσω από το Nick Heidfeld.



Παρότι ο οδηγός της BMW κινούταν σε αργότερους ρυθμούς, ο δεύτερος οδηγός της Ferrari καθυστέρησε πολύ να τον προσπεράσει και έτσι, μετά το πρώτο του pit stop, ο F. Alonso πέρασε δεύτερος, πίσω από το M. Schumacher. Η διαφορά των δύο οδηγών ήταν, για μεγάλο διάστημα, γύρω στα πέντε με έξι δευτερόλεπτα, τα οποία ο επικεφαλής έδειχνε να αγωνίζεται πολύ για να διατηρήσει.



Η ίδια εικόνα συνεχίστηκε μέχρι τον 37ο γύρο, όπου, έχοντας μόλις πραγματοποιήσει το δεύτερο ανεφοδιασμό του, ο οδηγός της Ferrari αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από μηχανική αστοχία του κινητήρα. Η εγνωσμένη αξιοπιστία των Ιταλών είχε δεχτεί ένα σκληρό πλήγμα και μάλιστα την πιο ακατάλληλη στιγμή. Αυτό πάντως θα μπορούσε να θεωρηθεί ως θεία δίκη αφού και ο μεγάλος τους ανταγωνιστής, η Renault, έχασε αρκετούς βαθμούς από εγκαταλείψεις στους τελευταίους αγώνες.



Αυτόματα επικεφαλής πέρασε ο F. Alonso, για να πάρει μία ακόμα νίκη, ακολουθούμενος από τους F. Massa και G. Fisichella. Πλέον η διαφορά του από το Μ. Schumacher έχει ανέβει στους 10 πόντους, τη στιγμή που απομένει μόλις ένας αγώνας για τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος.



Ο Γερμανός οδηγός διατηρείται μεν στο παιχνίδι του τίτλου, μόνο όμως με μαθηματικές πιθανότητες, καθώς για να κατακτήσει έναν ακόμα τίτλο θα πρέπει να τερματίσει πρώτος στη Βραζιλία και να μην πάρει κανένα βαθμό ο Alonso. Σε κάθε άλλη περίπτωση η Renault θα κερδίσει τον τίτλο των οδηγών και, πιθανότατα, των κατασκευαστών, αφού και εκεί είναι επικεφαλής, με διαφορά εννέα πόντων.



Σε ο,τι αφορά τους υπόλοιπους οδηγούς, ο Jenson Button έκανε ένα καλό και σταθερό αγώνα, κατακτώντας επάξια την τέταρτη θέση. Η έτερη Honda, του Rubens Barrichello, αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα από την αρχή του αγώνα και συγκεκριμένα στον πρώτο κιόλας γύρο, όπου αναγκάστηκε να εισέλθει στα pits για αλλαγή της εμπρόσθιας πτέρυγας.



Ο Kimi Raikonen, με τη σειρά του, δεν κατάφερε τίποτα περισσότερο από το να τερματίσει πέμπτος, πραγματοποιώντας ένα μάλλον αδιάφορο αγώνα. Στον αντίποδα, ο team mate του, Pedro de la Rosa προβλημάτισε αρκετά τη McLaren με τη μέτρια απόδοση και τη μόλις ενδεκάτη θέση, σε βαθμό που γεννώνται ερωτηματικά για το αν θα αγωνιστεί και στον επόμενο αγώνα, στην πίστα του Ιντερλάγκος.



Μέσα στη βαθμολογούμενη οκτάδα βρίσκονται και οι δύο Toyota, οι οποίες μάλιστα σημείωσαν τον τρίτο και τέταρτο καλύτερο χρόνο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Ο J. Trulli έδειξε μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και κατάφερε να περάσει μπροστά από το R. Schumacher αφήνοντάς σε αυτόν την έβδομη θέση.



Αμέσως μετά ολοκλήρωσαν και οι δύο BMW, με το N. Heidfeld να συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη οκτάδα και το R. Kubica να πραγματοποιεί έναν ακόμα καλό αγώνα. Τα μάτια όλων είναι πλέον στραμμένα στον επόμενο και τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος, που θα αποτελέσει και κύκνειο άσμα του πλέον επιτυχημένου πιλότου όλων των εποχών.


auto.in.gr