Επιχειρώντας να επεκτείνει τη γκάμα του πολυμορφικού Altea, η Seat επέλεξε να ακολουθήσει μία μάλλον ανορθόδοξη μέθοδο. Πιο συγκεκριμένα, αγνοώντας τις συμβατικές οδούς της τοποθέτησης ενός νέου μηχανικού συνόλου ή ενός αναβαθμισμένου επιπέδου εξοπλισμού, αποφάσισε να επέμβει στο ίδιο το αμάξωμα, παρουσιάζοντας μία επιμυκημένη κατά 18,7 έκδοση, με την ονομασία Altea XL.



Η γενναιόδωρη αυτή αύξηση του μήκους δεν έχει οδηγήσει στην τοποθέτηση μίας τρίτης σειράς καθισμάτων, όπως πιθανότατα θα περίμενε κανείς. Αντιθέτως, έχει ωφελήσει αισθητά τις μεταφορικές δυνατότητες του συνόλου.



Ο χώρος των αποσκευών, από τα 409 λίτρα των απλών εκδόσεων, έχει ανέλθει στα 532 λίτρα, τα οποία εύκολα αγγίζουν τα 635, με τη μετακίνηση της πίσω σειράς θέσεων κατά 14 εκατοστά προς τα εμπρός. Μία μικρή αύξηση, της τάξης των δύο εκατοστών, παρατηρείται και στο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Παρόλα αυτά, το ταμπλό παραμένει αναλλοίωτο, χωρίς στιλιστικές μεταβολές.



Για την κίνηση του Altea XL φροντίζουν δύο μηχανικά σύνολα, ο γνωστός δίλιτρος FSI των 150 ίππων -ο οποίος μάλιστα συνεργάζεται αποκλειστικά με εξατάχυτο κιβώτιο Tiptronic- και ο συμβατικός κινητήρας των 1,6 λίτρων, απόδοσης 102 ίππων.



Το Altea XL θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στη διεθνή έκθεση του Παρισιού, το διάστημα από 28 Σεπτεμβρίου έως 15 Οκτωβρίου. Οσο για τη διάθεσή του στην ελληνική αγορά, αναμένεται να ξεκινήσει πριν από τα τέλη του έτους.


auto.in.gr