GP Ισπανίας 2006: Εθνικός ήρωας ο F. Alonso
Με μία εξαιρετική εμφάνιση ο ισπανός οδηγός εκπλήρωσε το όνειρο να κερδίσει το GP της πατρίδας του, κάνοντας ταυτόχρονα ένα ολόκληρο έθνος να παραληρεί.
Μετά από δύο συνεχείς νίκες της Ferrari ήρθε η σειρά της Renault να πάρει το αίμα της πίσω και μάλιστα μέσα σε μία πίστα καλυμμένημε τα αγωνιστικά της χρώματα. Αυτό χάρη στο Fernando Alonso που, μπροστά σε ένα πλήθος 131.000 ατόμων, έγινε ο πρώτος Ισπανός που νίκησε το GP της πατρίδας του, οδηγώντας μάλιστα την κούρσα από το πρώτο έως το τελευταίο λεπτό.
Τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου έφεραν τις δύο Renault στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, με τις Ferrari των Michael Schumacher και Felipe Massa να ακολουθούν αμέσως μετά. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Giancarlo Fisichella ο Ισπανός κατόρθωσε να διατηρηθεί στην πρώτη θέση, ανοίγοντας μάλιστα τη διαφορά του περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο στο γύρο. Εξαιρετική εκκίνηση έκανε και ο Kimi Raikonen που από την ένατη θέση βρέθηκε γρήγορα πέμπτος, να πιέζει τις Ferrari.
Οι τελευταίες δεν έδειξαν ικανές να απειλήσουν άμεσα τις Renault, καθώς ήταν φορτωμένες με περισσότερα καύσιμα. Η μόνη τους ευκαιρία για προσπέραση ήταν στη διαδικασία των pit stop η οποία όμως δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Πριν από τον πρώτο ανεφοδιασμό ο M. Schumacher διατήρησε το μονοθέσιό του στην πίστα έξι γύρους περισσότερους από ότι ο F. Alonso, δεν μπόρεσε όμως να καλύψει τη μεταξύ τους διαφορά των 12,8 δευτερολέπτων.
Πίσω από τους τέσσερις πρώτους ακολουθούσε, με μία σχετική διαφορά, η McLaren του K. Raikonen και αμέσως μετά ένα τραινάκι από τα μονοθέσια της Honda και της Toyota. Στον δέκατο πέμπτο γύρο, ωστόσο, μία άτσαλη απόπειρα προσπεράσματος του Ralf Schumacher στον ομόσταυλό του Jarno Trulli είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια της εμπρόσθιας αεροτομής του πρώτου. Αυτό το γεγονός τον οδήγησε εσπευσμένα στα pits, για να εγκαταλείψει αργότερα λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά της TF 106.
Αδοξο -και άκρως επικίνδυνο- τέλος είχε και η προσπάθεια του J.P. Montoya, o οποίος μετά από ένα τετ-α-κε ακινητοποίησε το μονοθέσιό του επάνω στο kerb μίας στροφής, από όπου και πέρναγε η αγωνιστική γραμμή της πίστας! Ο άμεσος κίνδυνος μίας σύγκρουσης μεταξύ της McLaren και των υπολοίπων μονοθεσίων αποσοβήθηκε χάρη στους κριτές που ύψωσαν άμεσα κίτρινες σημαίες και στην… τύχη, αφού μία τέτοια κατάσταση θα έπρεπε να έχει αντιμετωπιστεί άμεσα με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Μετά το πρώτο pit stop ο G. Fisichella βρέθηκε τρίτος, οριακά πίσω από τον M. Schumacher. Aμεσα ο ιταλός οδηγός ξεκίνησε να πιέζει για ένα προσπέρασμα, ένα οδηγικό όμως λάθος παραλίγο να τον θέσει εκτός αγώνα, οπότε και αποφάσισε να αρκεστεί στην ασφάλεια των έξι βαθμών της τρίτης θέσης. Αντίστοιχα και ο γερμανός πολυπρωταθλητής δεν απείλησε ούτε στιγμή την κυριαρχία του F. Alonso, καθώς όπως δήλωσε μετά η Ferrari του, απλά, δεν διέθετε την απαιτούμενη ισχύ για κάτι τέτοιο.
Πιο πίσω ο Jenson Button προσπάθησε να πάρει από τον K. Raikonen την πέμπτη θέση, αυτό όμως στάθηκε αδύνατο, αφού ο Φιλανδός με την ταχύτητα και το αλάνθαστο οδηγικό του στιλ δεν επέτρεψε κάτι τέτοιο. Eβδομος τερμάτισε ο Rubens Barrichello με τη Honda που, όπως ακριβώς στην Imola και το Nurburgring, δεν έδειξε ικανός να επιτύχει κάτι καλύτερο. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Nick Heidfeld, χαρίζοντας ένα μόλις βαθμό στη BMW.
Μετά το Ισπανικό GP ο F. Alonso παραμένει στην κορυφή, ανοίγοντας τη διαφορά του στους 15 πόντους από το M. Schumacher. Αντίστοιχα και η Renault προπορεύεται με 78 βαθμούς, έναντι 59 της Ferrari. Οσο για τη συνέχεια, αναμένεταισυναρπαστική, αφού ο επόμενος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις 28/5, στο πριγκιπάτο του Μονακό. Ενα GP με ξεχωριστή αίγλη, που όμως δεν επιτρέπει προσπεράσεις, ούτε και συγχωρεί λάθη.
auto.in.gr
- Παναγιώτα Διαμαντή: Ελληνίδα δασκάλα ανάμεσα στους 50 κορυφαίους εκπαιδευτικούς του κόσμου
- Ακραίες καταστάσεις στην Τουρκία: 29 ακόμη συλλήψεις στο πλαίσιο έρευνας για παράνομα στοιχήματα
- Υπερτουρισμός: Νέοι κανόνες στην Ευρώπη – Τι αλλάζει στα ταξίδια το 2026 και τι ισχύει στην Ελλάδα
- Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]
- Ύπνος στον αέρα; 4 απίστευτες μέθοδοι που χρησιμοποιούν τα ζώα για να κοιμηθούν ακίνδυνα
- Η αποθεραπεία του Λεσόρ, η διαχείριση του Αταμάν και η «συμφόρηση» στο «5» με την επιστροφή του

