28ο ράλι Dakar: Ανοίγει τη διαφορά ο S. Peterhansel
Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής έχει ήδη δημιουργήσει διαφορά 40 λεπτών από τον δεύτερο, βαδίζοντας ολοταχώς για μία ακόμα νίκη.
Εχοντας ήδη περάσει μπροστά από το προηγούμενο Σάββατο, ο Stephan Peterhansel έχει πλέον ως κύριο μέλημα να διατηρήσει τη θέση του και, ει δυνατόν, να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας από τους υπόλοιπους. Αυτός ήταν και ο χθεσινός του στόχος, ο οποίος στέφθηκε με επιτυχία.
Με δεδομένο ότι άμεσα δεν κινδυνεύει από κάποιο αντίπαλο πλήρωμα της VW, η κόντρα περιορίστηκε με τον ομόσταυλό του, Luc Alphand, που βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής πίσω του. Αντίθετα με ο,τι είχαν συνηθίσει πριν, στις ειδικές του Μαρόκο και της Μαυριτανίας, η κατάσταση στο Μαλί, από τεχνικής απόψεως είναι σαφώς πιο δύσκολη. Στενοί δρόμοι, αμέτρητες παγίδες και δέντρα ανάγκασαν τους οδηγούς να πηγαίνουν συγκρατημένα, καθώς το ενδεχόμενο λάθους ήταν μεγάλο.
Τα δύο πληρώματα της Mitsubishi τα πήγαν αρκετά καλά, μέχρι που κάποια στιγμή, 60 περίπου χιλιόμετρα πριν από το τέλος της ειδικής, το Pajero του Luc Alphand προσέκρουσε σε ένα μικρό δέντρο. Το ατύχημα αυτό προξένησε ζημιά στον εμπρός δεξί τροχό, αναγκάζοντας το πλήρωμα να χάσει πάνω από μισή ώρα για την επισκευή του. Ο Γάλλος οδηγός παραμένει βεβαίως στη δεύτερη θέση της κατάταξης, η διαφορά του όμως από τον πρώτο έχει ανέλθει στα 40 λεπτά, δυσχεραίνοντας το έργο του τις επόμενες ημέρες.
Ο δεύτερος μεγάλος νικητής την ημέρα που μας πέρασε δεν ήταν άλλος από τον Carlos Sainz, όπου μετά από μία υπεράνθρωπη προσπάθεια των μηχανικών του να επισκευάσουν το λαβωμένο Touareg, κατόρθωσε όχι μόνο να συνεχίσει κανονικά αλλά και να κερδίσει τη χθεσινή, δέκατη ειδική. Η συγκεκριμένη νίκη, βεβαίως, δεν ήταν ουσιαστική αλλά περισσότερο γοήτρου, αφού ο Ισπανός -πρώην πρωταθλητής του WRC- βρίσκεται στη 13η θέση, με διαφορά άνω των δέκα ωρών από τον πρώτο.
Παρόλα αυτά η συγκεκριμένη επιτυχία επέδρασε καταλυτικά στο στρατόπεδο της VW, όπου η μόνη τους ελπίδα επικεντρώνεται πλέον στην προσπάθεια του Giniel De Villiers, που συνεχίζει τρίτος και, εν μέρει, στη Jutta Kleinschmidt που βρίσκεται στην πέμπτη θέση.
Μετά από την απώλεια του Andy Caldecott η χθεσινή, δέκατη ειδική μετατράπηκε σε απλή μετάβαση για τους αναβάτες, ώστε σήμερα να συνεχίσουν κανονικά το πρόγραμμά τους. Πολλοί εξ αυτών, μάλιστα, δεν έκρυψαν την ψυχική τους φόρτιση, αποδεχόμενοι ότι στον αγώνα αυτό ο θάνατος είναι μέρος του παιχνιδιού.
Στον αγώνα των φορτηγών ο Ολλανδός Hans Stacey με ΜΑΝ πήρε μία ακόμα ειδική, την δεύτερη για φέτος, διατηρώντας τη θέση του στο podium. Πίσω του, με λιγότερα από δύο λεπτά διαφορά, τερμάτισε το Kamaz του Firdaus Kabirov, ενώ λίγο παραπάνω χρόνο χρειάστηκε ο πρωτοπόρος Vladimir Chagin.
Ο τελευταίος έχει πλέον δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας και, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, προτιμά να κινείται λίγο πιο αργά, με ασφάλεια, παρά να παίρνει ρίσκα, ειδικά σε τέτοιου είδους σφιχτές διαδρομές, όπου τα φορτηγά χωρούν οριακά να περάσουν.
auto.in.gr
- Παναγιώτα Διαμαντή: Ελληνίδα δασκάλα ανάμεσα στους 50 κορυφαίους εκπαιδευτικούς του κόσμου
- Ακραίες καταστάσεις στην Τουρκία: 29 ακόμη συλλήψεις στο πλαίσιο έρευνας για παράνομα στοιχήματα
- Υπερτουρισμός: Νέοι κανόνες στην Ευρώπη – Τι αλλάζει στα ταξίδια το 2026 και τι ισχύει στην Ελλάδα
- Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]
- Ύπνος στον αέρα; 4 απίστευτες μέθοδοι που χρησιμοποιούν τα ζώα για να κοιμηθούν ακίνδυνα
- Η αποθεραπεία του Λεσόρ, η διαχείριση του Αταμάν και η «συμφόρηση» στο «5» με την επιστροφή του

