Τρίτη μέρα σήμερα του θρυλικού αγώνα και πρώτη επί Αφρικανικού εδάφους. Επικεφαλής στα αυτοκίνητα βρίσκεται από την αρχή του αγώνα ο Carlos Sainz με την ομάδα της VW, έχοντας ήδη δημιουργήσει μία μικρή διαφορά από τους υπόλοιπους.


Ο Ισπανός δις παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC κατόρθωσε να κερδίσει και τις δύο ειδικές των πρώτων ημερών, 83 και 115 χιλιομέτρων αντίστοιχα, που διεξήχθησαν με καλό καιρό στην Πορτογαλία. Σε αυτό συνετέλεσε το καλό στήσιμο και η ισχύς του Touareg, καθώς επίσης και το προφίλ των διαδρομών, που ήταν γνώριμο στον παλαίμαχο οδηγό.


Στην δεύτερη θέση της κατάταξης βρίσκεται ένα Mitsubishi Pajero με οδηγό τον Luc Alphand και διαφορά 3:45 λεπτών από τον πρώτο. Ο Stephan Peterhansel αντιμετώπισε και τις δύο ημέρες προβλήματα με σκασμένα ελαστικά που του στέρησαν πολύτιμο χρόνο, ρίχνοντάς τον στην ένατη θέση. Ο αγώνας βεβαίως βρίσκεται ακόμα στην αρχή και τίποτα δεν έχει κριθεί μέχρι στιγμής.


Την τρίτη θέση κατέχει ένα ακόμα Pajero, με οδηγό το Nani Roma που μέχρι στιγμής δείχνει ταχύτατος, χωρίς να κάνει σοβαρά λάθη. Τέταρτος έρχεται ο Bruno Saby, μέλος της αρμάδας της VW, ενώ η ομόσταυλη Jutta Cleinschmidt, νικήτρια του θεσμού το 2001 ακολουθεί στην έβδομη θέση. Μπροστά από αυτήν βρίσκονται ο Carlos Sousa με Nissan και ο Hiroshi Masuoka με Mitsubishi.


Η σημερινή ημέρα περιλαμβάνει 672 δύσκολα χιλιόμετρα, από τα οποία τα 358 είναι απλής μετάβασης και τα υπόλοιπα 314 αφορούν την ειδική διαδρομή. Αντίθετα με την περσινή χρονιά, όπου οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να ακυρώσουν τον αγώνα των μοτοσικλετών, ο καιρός στο Μαρόκο είναι καλός, με καθαρό ουρανό και έντονη ηλιοφάνεια.


Σε ο,τι αφορά τα φορτηγά, επικεφαλής βρίσκεται ο Ρώσος Vladimir Chaguin με KAM, ένας από τους πλέον έμπειρους οδηγούς, που μετρά 36 νίκες ειδικών διαδρομών στο ενεργητικό του. Δεύτερος ακολουθεί με Tatra o Andre de Azevedo και τρίτος έρχεται ο Miki Biazion, στο τιμόνι που πρώτου Iveco.


Αντίστοιχα στις μοτοσικλέτες την κούρσα οδηγεί ο Esteve Pujol με KTM, ακολουθούμενος από τον Marc Coma. Σύμφωνα με δηλώσεις τους και οι δύο ειδικές κρύβανε αρκετές παγίδες, ειδικά όμως η τελευταία -λόγω εδάφους- γλιστρούσε πάρα πολύ, αναγκάζοντάς τους να πηγαίνουν συγκρατημένα.


auto.in.gr